بهترین دستگاه قهوه ساز برای ورزشکاران چیست؟ تفاوت این دستگاه در چیست؟

احتمالاً شنیده اید که نوشیدن قهوه تأثیر بسزایی در کاهش وزن دارد. یا دیده اید که ورزشکاران ابتدا قهوه می خرند و سپس تمرینات را شروع می کنند؟ اما چرا این کار را می کنند؟

نوشیدن قهوه به تنهایی منجر به کاهش وزن نمی شود. بهترین راه برای رسیدن به این هدف ، نوشیدن قهوه 45 تا 30 دقیقه قبل از شروع ورزش است. زیرا با نوشیدن قهوه به نتایج زیر می توان دست یافت.

افزایش قدرت عضلانی ، استقامت و قدرت ، افزایش استقامت در تمرینات هوازی ، بهبود ، پرش و پرتاب ، ذخیره گلیکوژن و استفاده از چربی به عنوان منبع اصلی سوخت ، افزایش تمرکز و هوشیاری. و این نتایج زمانی به دست می آید که کافئین به مقدار قابل توجهی وارد بدن می شود. کافئین ماده ای است که سطح آدرنالین را افزایش می دهد. (آدرنالین به عنوان محرک شناخته می شود).

کافئین این کار را با مسدود کردن آدنوزین انجام می دهد. آدنوزین نیز ماده ای است که باعث احساس خستگی یا خواب آلودگی در بدن می شود. در نتیجه ، هنگامی که آدنوزین مسدود می شود ، بعداً احساس خستگی می کنید و می توانید مدت زمان بیشتری تمرین کنید.

اکنون که می دانیم قهوه واقعاً بر کاهش وزن تأثیر دارد ، ورزشکاران باید از چه دستگاه های قهوه ساز استفاده کنند؟

بهترین دستگاه قهوه ساز برای ورزشکاران

حال ، اگر تصمیم به خرید دستگاه قهوه دارید ، باید بگوییم که همه دستگاه های قهوه ساز برای شما مناسب نیستند. قبل از خرید دستگاه قهوه ، باید ورزشی که انجام می دهید را بشناسید. زیرا انتخاب دستگاه قهوه ساز تقریباً به نوع فعالیت بدنی بستگی دارد.

ایرپرس بخرید

به عنوان مثال ، برخی از این فعالیت ها در باشگاه های ورزشی انجام می شود. در نتیجه ، قهوه در این کلوپ ها سرو می شود و می توانید از قهوه ساز یا قهوه ارائه شده توسط باشگاه بدنسازی استفاده کنید.

اما اگر می خواهید از دستگاه قهوه خود استفاده کنید یا ورزش شما یکی از ورزشهایی است که نیازی به باشگاه ندارد (مانند کوهنوردی ، …) ، باید یک دستگاه قهوه ساز خریداری کنید که شامل ویژگی های زیر است.

  • سبک باشید
  • اندازه آنها کوچک است
  • به لوازم جانبی زیادی احتیاج ندارید
  • تهیه آسان قهوه
  • مواد با کیفیتی داشته باشید و به راحتی نشکنید

حال ، اگر بخواهیم قهوه سازهایی را که دارای این مشخصات هستند لیست کنیم ، باید این دستگاه های قهوه ساز را نام ببریم. مینی پرسو ، نانو پرسو ، روگازی موکاپات ، فرنچ پرس ، دستگاه های قهوه پودری و در برخی موارد دستگاه های قهوه ساز ایرپرس و V60.

نکته ای که هنگام خرید این دستگاه ها باید در نظر داشته باشید این است که برای تهیه قهوه با تمام این دستگاه های قهوه ساز ، به جز روگازی موکاپات ، به آب جوش نیاز دارید. البته این دستگاه های قهوه ساز را می توان روی هر نوع گرما قرار داد. آنها فقط برای استفاده از گاز نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *