تفاوت اسپرسو ساز و اسپرسو ساز در چیست؟ کی بهتره؟

تفاوت دستگاه اسپرسو ساز و دستگاه نسپرسو

طبق آمار منتشر شده ، قهوه دومین نوشیدنی پرطرفدار در جهان است. دستگاه های اسپرسو و اسپرسو در بین نوشیدنی های قهوه و دستگاه های قهوه ساز محبوب ترین هستند.

زیرا دوستداران قهوه اسپرسو را باید به دو دسته تقسیم کرد. افرادی که فقط به قهوه اسپرسو پایبند هستند و قهوه های دیگر را دوست ندارند و افرادی که قهوه اسپرسو را دوست دارند ، اما نمی توانند مشتقات اسپرسو مانند کاپوچینو ، لاته ، …

بنابراین ، با وجود تعداد زیادی از افراد علاقه مند به قهوه اسپرسو ، به طور طبیعی دستگاه های مختلف اسپرسو اختراع شده است. اما اسپرسو ساز و اسپرسو ساز دو اسپرسو ساز هستند که تاکنون رقیب جدی نداشته اند.

اما کدام قهوه ساز از یکدیگر بهتر است؟!

قیمت دستگاه اسپرسو ساز

دستگاه اسپرسو بخرید

دستگاه اسپرسو در مقیاس کوچکی توسط لوئیجی بزسر در سال 1903 طراحی و ساخته شد. در کشوری که همه منتظرش بودند ، یعنی ایتالیا و شهر میلان.

اما Betzra اولین کسی نیست که چنین دستگاهی را ایجاد کرده است. در واقع اولین دستگاه اسپرسو ساز در سال 1984 توسط آنجلو موریوندو در تورین ایتالیا اختراع شد. و بعداً ، در سال 1903 ، Betzara نسخه پیشرفته تری از دستگاه را طراحی کرد.

اگرچه در سال های بعد بسیاری از مردم و شرکت ها دستگاه های جدیدی را برای خرید دستگاه های اسپرسو معرفی کردند ، اما همه این قهوه سازها تفاوت چندانی با نمونه اولیه آن ندارند.

کپسول نسپرسو

دستگاه قهوه ساز نسپرسو بخرید

دستگاه قهوه ساز نسپرسو یک دستگاه اسپرسو ساز است که اولین بار توسط شرکت سوئیسی Nestlé در سال 1976 اختراع شد و به جهان معرفی شد. این دستگاه قهوه ساز یک دستگاه شگفت انگیز بود ، اما در ابتدا این ویژگی ها را نشان نداد و خراب شد.

اما نستله ناامید نشد و با مشکلات به وجود آمده ، بازگشت بسیار محسوس بود. تا آنجا که نسپرسو در مدت زمان نسبتاً کوتاهی محبوب شد.

و می توان گفت که دلیل این محبوبیت روش جدیدی در تهیه قهوه اسپرسو است. و این روش جدیدی برای استفاده از کپسول قهوه بود. کپسول قهوه همچنین یک ظرف کوچک حاوی پودر قهوه تازه آسیاب شده و آسیاب شده بود.

حال این س arال پیش می آید که تفاوت این دو دستگاه در چیست؟

تفاوت دستگاه اسپرسو ساز و اسپرسو ساز

برای تهیه یک قهوه اسپرسو منحصر به فرد ، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • قهوه تازه بخرید و آسیاب کنید

  • آن را در فیلتر پورتال بریزید و قهوه را به درستی سفت کنید
  • فیلتر پورت را در دستگاه اسپرسو قرار دهید
  • در نهایت ، قهوه را روشن کرده و در کمتر از 30 ثانیه آماده کنید.

کاری که نستله انجام داد حذف برخی از مراحل بالا بود. با قرار دادن کپسول قهوه در دستگاه نسپرسو ، مراحل اولیه تهیه قهوه اسپرسو به پایان رسید. این بدان معناست که برای تهیه قهوه اسپرسو ، نیازی به خرید قهوه ، آسیاب کردن ، حمل و خنک کردن آن ندارید.

در نتیجه ، باید کپسول را در دستگاه بگذارید و به همین راحتی دستگاه نسپرسو را روشن کنید. اما در حالی که به نظر می رسد بهتر است قهوه را با دستگاه قهوه ساز نسپرسو درست کنید ، برخی افراد ترجیح می دهند قهوه بخرند و بقیه مراحل را طی کنند.

از طرف دیگر ، دستگاه های نسپرسو گرانتر از دستگاه های اسپرسو هستند. و به این دلایل ، این دو دستگاه قهوه باز هم نتوانستند سبقت بگیرند و رتبه اول را از آن خود کنند.

اما بهترین راه برای خرید این دستگاه های قهوه ، مراجعه به coffee.com است. همچنین می توانید هم قهوه و هم کپسول قهوه را با قیمت های عالی تهیه کنید.

سوالات متداول

با این توضیحات ، آیا دستگاه های نسپرسو به فیلتر پورتال نیاز دارند؟

بستگی به مدل دستگاه نسپرسو دارد ، اما در مدلهای جدیدتر بله.

آیا می توان با دستگاه های نسپرسو شیر را کف کرد؟

تا بتوانم. کاربردهای دیگر این دو دستگاه قهوه ساز همان شیر کف کننده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *