تأثیر قهوه بر خلق و خوی

راه های زیادی برای خوشبختی وجود دارد و یکی از آنها خرید قهوه ساز است. اگر از این موضوع متعجب شدید ، حق با شماست. زیرا این موضوعی است که بسیار کم مورد توجه قرار گرفته است.

محققان دریافته اند که نوشیدن قهوه با احساسات مثبتی مانند لذت ، مهربانی ، عشق ، رضایت ، دوستی ، صلح و خوشبختی همراه است. یافته ها همچنین نشان می دهد که هیچ احساس منفی در مصرف قهوه وجود ندارد. اما چرا یک قهوه ساز را خوشحال کنیم؟

تأثیر قهوه بر شادی

خود دستگاه قهوه خوشبختی به همراه ندارد. بلکه عاملی که باعث شادی بیشتر می شود قهوه است. همانطور که همه می دانند ، قهوه شما را بیدار نگه می دارد.

و به همین دلیل اکثر مردم قهوه می نوشند. به عنوان مثال: وقتی شب بیدار می شویم. و به نوع قهوه و روش تهیه قهوه بستگی ندارد. این اتفاق وقتی می افتد که قهوه بخرید و آن را بنوشید.

و خوشبختی به این موضوع مربوط می شود. بنابراین ، وقتی کافئین وارد جریان خون می شود ، از تحریک آدنوزین در بدن جلوگیری می کند. آدنوزین همان عاملی است که باعث خستگی و خواب آلودگی در سیستم عصبی می شود.

وقتی گیرنده های آدنوزین تولید نشوند ، بدن محرک ها ، دوپامین و گلوتامات خود را آزاد می کند. دوپامین و گلوتامات مسئول ایجاد شادی ، شادی ، رفاه ، بدن در بدن هستند. به همین دلیل است که شما بعد از نوشیدن قهوه انرژی می گیرید و خیلی زود خوشحال می شوید.

لازم به ذکر است که این دو محرک پس از مصرف داروهای شاد ، نوشیدنی های انرژی زا ، داروها به وفور در بدن تولید می شوند. به همین دلیل از کافئین در تولید این مواد استفاده می شود.

و مصرف زیاد قهوه ، حدود 3-4 فنجان قهوه را فراموش نکنید.