دستگاه قهوه ساز نسل سوم چیست؟ چه تولیدکنندگان قهوه ای از این نسل هستند؟

قهوه ساز نسل سوم

در دنیای بسیار بزرگ و متنوع دستگاه های قهوه ساز ، دستگاه های قهوه ساز وجود دارد که به دستگاه های قهوه ساز نسل سوم معروف هستند. قهوه سازهای بسیار جالب با نام های مختلف. اما قبل از ورود به جزئیات این قهوه سازها ، باید در مورد قهوه های نسل سوم صحبت کنیم.

تاریخچه نسل های قهوه

قهوه طی سه موج یا سه نسل در جهان محبوبیت بیشتری پیدا کرد. اولین نسل قهوه مربوط به اولین سال هایی است که قهوه به جهان معرفی شد و مصرف قهوه افزایش یافت.

نسل دوم قهوه مربوط به زمانی است که قهوه به عنوان یک کالای لوکس شناخته می شود و کیفیت قهوه با تولید قهوه های خاص و خاص افزایش می یابد. شرکتهای بزرگی مانند Starbox نیز شروع به فعالیت کرده و شعبات خود را گسترش داده اند.

نسل سوم قهوه از سال 2002 شروع شده و همچنان ادامه دارد. در این نسل قهوه ، واسطه بین تولید کننده و خریدار حذف می شود. با حذف واسطه ها ، ارتباط بین تولید کننده و کباب برای افزایش کنترل کیفیت ، آزمایش و خطا در روش های تولید قهوه نزدیکتر می شود و هزینه برای مصرف کننده کاهش می یابد و خرید قهوه افزایش می یابد.

قهوه ساز V60

موج سوم یکی از مهمترین وقایع تاریخ قهوه است ، زیرا قهوه ارتباط انسان و طبیعت را تعمیق می بخشد. این بدان معناست که در نسل سوم قهوه ، فقط نوشیدن قهوه مهم نیست ، بلکه عوامل بسیار زیادی نیز مهم هستند.

این عوامل شامل مواردی است که به کشت قهوه مربوط می شود – مانند: نوع زمین ، روش کشت ، نوع میوه قهوه ، شرایط رشد قهوه ، خود کشاورز و – – رشد دانه های قهوه ، باریستا و از همه مهمتر مصرف کننده . این عوامل به صورت زنجیره ای در ارتباط هستند.

قهوه محبوب ترین و پرمصرف ترین نوشیدنی روزانه در جهان است که روز به روز در بین جمعیت این جامعه افزایش می یابد. این جامعه که عمدتا از جوانان تشکیل می شود ، سلایق مختلفی دارد و میل به نوشیدنی های شیرین در میان آنها افزایش یافته است. به همین دلیل ، قهوه های متنوع تری در نسل سوم قهوه متولد می شوند. مثل قهوه سرد ، فریبو چینو ، …

خاطره ای که پس از خوردن یک فنجان قهوه در ذهن همه باقی می ماند دلیل دیگری است که عامل مصرف را از اهمیت بیشتری برخوردار می کند. برای طولانی تر و دلپذیرتر شدن این حافظه ، نیاز به خرید دستگاه قهوه بیش از هر زمان دیگری بیشتر شد. در نتیجه ، دستگاه های قهوه بسیار متنوع تری وارد بازار شده اند. عملکرد آنها هم به صورت تهیه قهوه و هم به شکل تهیه قهوه بود اما با ارائه کارآمدتر.

دستگاه قهوه ساز بخرید

انواع دستگاه های قهوه ساز نسل سوم

با افزایش تقاضا برای قهوه با افزایش تعداد نوشیدنی های حاوی قهوه ، نیاز به دستگاه های قهوه کارآمد نیز افزایش یافت. به همین دلیل ، دستگاه های قهوه ساز اختراع شدند که علاوه بر افزایش قابلیت هایشان ، کنترل ما را بر روند تهیه قهوه افزایش می دهد و در مدت زمان بسیار کمتری قهوه دم می شود.

برخی از این قهوه سازها که به دستگاه های قهوه ساز نسل سوم معروف هستند ، عبارتند از:

  • کافی دستگاه قهوه
  • قهوه ساز V60
  • قهوه ساز Europress
  • دستگاه قهوه ساز موجود است
  • قهوه ساز سایفون
  • دستگاه قهوه فرانسه برای پرس

فروشگاه اینترنتی Coffee.com برای راحتی جامعه قهوه دوستان ، تمام دستگاه های تولید نسل سوم قهوه را در وب سایت خود قرار داده است تا با خرید آنلاین ، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *