دستگاه قهوه Comes چیست؟ نحوه تهیه قهوه با خرید دستگاه قهوه ساز کوماکس

دستگاه قهوه ساز کوماکس بخرید

طی چند دهه گذشته صنعت قهوه رشد چشمگیری داشته است. این رشد بر روی میوه ، شرایط رشد و خرید قهوه و همچنین طعم های تمیزتر و بهتر قهوه تمرکز دارد. این توجه بسیار م wasثر بود و باعث شد نوشیدنی قهوه با طعم های متنوع تری وارد بازار شود. خوب ، مسلماً ، برای تهیه این قهوه ها باید قهوه سازهای بیشتری با ویژگی ها و کیفیت بیشتر اختراع کنید که به قهوه سازهای نسل سوم معروف هستند.

دستگاه قهوه ساز کامکس یکی از محبوب ترین سازندگان نسل سوم قهوه است که در این مقاله به بررسی این قهوه ساز خواهیم پرداخت. اما برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع قهوه سازهای نسل سوم می توانید به مقاله قهوه ساز نسل سوم چیست مراجعه کنید؟ نسل سوم قهوه را بررسی کنید که در مورد آن به طور مفصل بحث کردیم.

تاریخچه دستگاه قهوه کوماکس

این که آیا شما از طرفداران قهوه جوش باشید یا دستگاه قهوه ساز ، این یک دستگاه قهوه ساز است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. در واقع ما این قهوه ساز را مدیون آقای شالبوم هستیم.

زیرا کوماکس اولین بار در آلمان در سال 1941 توسط شیمی دان پیتر شلومبام اختراع شد. اما در ماساچوست ، ایالات متحده به تولید انبوه پرداخت و در اواخر دهه 1990 محبوبیت بیشتری پیدا کرد و خرید دستگاه قهوه کوماکس به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

ساختار دستگاه قهوه کوماکس

این تئوری ها وجود دارد که کمیک از دو دستگاه آزمایشگاهی الهام گرفته شده است. اما ظاهر کمیک ها بسیار شبیه ساعت شنی است. این قهوه ساز بسیار ساده از سه قسمت تشکیل شده است. مخزن زیرین برای ریختن عصاره قهوه ، مخزن بالایی برای قرار دادن فیلتر Comks و ریختن قهوه آسیاب شده در آن و قسمت باریکی که مخزن زیرین را به مخزن بالایی متصل می کند و به عنوان دسته Comks با کمربند چرمی عمل می کند.

طنزها چگونه کار می کنند

طرز تهیه قهوه با ویرگول

دستگاه قهوه کوماکس یکی از دستگاه های قهوه ساز و دستگاه های دم یا فیلتر است که طعم قهوه برای مدت طولانی در ذهن شما باقی می ماند. تهیه یک فنجان قهوه با کاما بسیار آسان است و رایحه ای که هنگام دم کشیدن در فضا منتقل می شود بسیار دلپذیرتر می شود. برای تجربه این احساس پس از خرید دستگاه قهوه کوماکس ، مراحل زیر را دنبال کنید.

مراحل تهیه قهوه به شرح زیر است: فیلتر کوماکس را در مخزن بالایی قرار داده و آب جوش 30 ثانیه خاموش را روی فیلتر بریزید (توجه داشته باشید که ما هنوز از قهوه ساییده استفاده نکرده ایم و فقط فیلتر را تمیز می کنیم). برای استخراج بهتر قهوه).

آب را در مخزن پایین تخلیه کرده و قهوه را که با آسیاب قهوه نسبتاً آسیاب شده است ، درون فیلتر بریزید. آب جوش که روی ذرات قهوه داشتیم ، اما به اندازه کافی آب روی ذرات قهوه را بپوشانیم.

هنگامی که حبابی روی آب تشکیل شد و به اصطلاح قهوه شکوفا شد ، بقیه آب را به آرامی و با حرکت دورانی اضافه کنید. اما تا زمانی که سطح آب دهان ظرف پر نشده باشد.

سپس صبر کنید تا بعد از چند دقیقه عصاره قهوه کاملا گرفته شود و در مخزن زیرین ریخته شود. در آخر با برداشتن فیلتر ، قهوه دم کرده ما آماده است. همچنین باید توجه داشت که به دلیل استفاده از فیلترهای کاغذی ، روغن قهوه تا حدودی در فیلتر باقی می ماند و نوشیدنی نهایی کمی رقیق می شود.

لوازم جانبی دستگاه قهوه طنز

برای تهیه قهوه با کوماکس ، لوازم جانبی لازم فیلتر کاغذ دستگاه قهوه کامکس و آسیاب قهوه است. اما داشتن برخی ابزارها مانند کتری (قابلمه قهوه) و مقیاس مفید است.

فروشگاه اینترنتی Coffee.com برای راحتی خریداران ، تمام دستگاه های قهوه ساز و لوازم جانبی قهوه را در وب سایت خود قرار داده است و شما فقط باید به آنجا بروید و دستگاه قهوه ساز مورد نظر خود را بخرید.

سوالات متداول

آیا نوع قهوه ای که استفاده می کنیم مهم است؟

نه. مقدار قهوه آسیاب شده مهم است

آیا می توان از فیلتر فلزی استفاده کرد؟

بله ، اما فیلترهای کاغذی بهتر هستند.

آیا میزان آب روی غلظت قهوه تأثیر دارد؟

بله ، تقریباً برای یک لیوان کوچک آب ، یک قاشق غذاخوری پودر قهوه آسیاب شده بریزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *