اما قبل از آن لازم است توضیح مختصری درباره انواع دانه های قهوه داشته باشیم.

در دنیا 3 نوع دانه قهوه وجود دارد که عبارتند از Arabica ، Liberica و Robusta. در میان این 3 قهوه Arabica و Robesta بیشترین مصرف قهوه ها هستند. در نتیجه ، بیشتر کشورها بیش از بقیه قهوه ها رشد و تولید می کنند.

بنابراین ، البته ، هر کشور قهوه خود را تولید می کند. به همین دلیل ، انواع مختلف قهوه Arabica و Robesta در بازار جهانی قهوه موجود است. اما قهوه روبوستا علاوه بر نوع کشور ، دو نوع دیگر نیز دارد. Robusta Coffee PB و Chery. ما در مورد قهوه PB صحبت کردیم ، اما اکنون به قهوه گیلاس رسیدیم.

قیمت قهوه گیلاس

قهوه گیلاس چیست؟

هند یکی از کشورهایی است که قهوه روبوستا را تولید و به بازار عرضه می کند. در همین حال ، نوع خاصی از قهوه را تولید می کند که کمی با قهوه Robesta متفاوت است. قهوه ای به نام قهوه گیلاس.

این قهوه مانند همه قهوه ها حاوی دانه های قهوه است که از 2 دانه قهوه تشکیل شده است. اما خصوصیاتی که این قهوه را از سایر دانه های قهوه متفاوت می کند ، مشخصات آن است. ویژگی هایی مانند:

  • کافئین زیاد است
  • رایحه متوسط
  • کرم زیاد
  • اسیدیته کم
  • باد بسیار شدید
  • تلخی متوسط

مشخصه اصلی دانه های روبوستا طعم تلخ بالا و کافئین زیاد است. در حالی که دانه های گیلاس سرشار از کافئین با طعم تلخ نرم و ماندگار است. به همین دلیل این قهوه ها بسیار محبوب هستند.

قهوه های PB و Chery به طور گسترده ای برای ترکیب و ترکیب با قهوه های دیگر استفاده می شوند. آنها همچنین برای دستگاه های مختلف قهوه ساز مناسب هستند. از قهوه سازهای برقی گرفته تا قهوه های فوری.

این دانه های قهوه دلپذیر و سرشار از انرژی به دو صورت دانه و پودر در بازار موجود است. برای صرفه جویی در وقت و هزینه به Coffee.com مراجعه کنید. حتی اگر دانه های قهوه مورد نظر خود را ندارید ، می توانید با پیام یا تماس ، سفارش خود را ثبت کنید.

سوالات متداول

آیا قهوه PB همان خصوصیات را دارد؟

آره. تفاوت اصلی قهوه های PB و Chery در شکل ظاهری آنهاست. قهوه PP در واقع از دانه های قهوه تشکیل شده است.

قهوه گیلاس با دست درست می شود یا با ماشین؟

دست از آنجا که این دانه ها کمی از قهوه های روبوستا کوچکتر هستند ، در صورت چیدن و بو دادن آنها ، یکنواخت قهوه ای نخواهند شد.