دستگاه قهوه ساز فیلتر AirPress چیست؟ طرز تهیه قهوه با ایرپرس

دستگاه قهوه ساز تحت فشار

با گسترش موج سوم قهوه در جهان و گسترش خرید دستگاه های قهوه ساز ، انواع قهوه ساز وارد بازار قهوه شد که به قهوه سازهای نسل سوم معروف هستند. یکی از محبوب ترین و جدیدترین دستگاه های قهوه ساز قهوه ساز Aeropress است.

AirPress برای اولین بار در ایالات متحده در سال 2005 توسط آلن آدلر توسعه یافت. دستگاه اصلی هیچ تفاوتی با دستگاه قهوه ساز ایرپرس که امروزه از آن استفاده می کنیم ، ندارد. بلکه جنس آن بهتر است و کیفیت بسیار خوبی در برابر ضربه و حرارت دارد.

ایرپرس یک قهوه ساز است که با مخلوط کردن پودر قهوه و آب داغ قهوه را دم می کند. اما از طرف دیگر ، چون عصاره قهوه با فشار دادن پیستون در فنجان ریخته می شود ، برخی آن را اسپرسو می نامند.

ایرپرس بخرید

اجزای دستگاه Aeropress

دستگاه های قهوه ساز نسل سوم اغلب بسیار راحت و سبک هستند. دستگاه قهوه ساز ایرپرس نیز از این قاعده مستثنی نیست. زیرا کار با آن بسیار آسان است و نیازی به لوازم قهوه نیست.

Aeropress از دو سیلندر یا پیستون با ابعاد کوچکتر و بزرگتر تشکیل شده است. استوانه کوچکتر در داخل استوانه بزرگتر جا می گیرد. همچنین در انتهای سیلندر بزرگتر یک فیلتر قهوه AirPress وجود دارد. در کنار این قهوه ساز یک قاشق نیز وجود دارد که برای ترکیب بهتر قهوه با آب استفاده می شود.

طرز تهیه قهوه با ایرپرس

برای تهیه قهوه با ایرپرس ، در اولین قدم دانه های قهوه مورد علاقه خود را با آسیاب قهوه آسیاب کنید. آسیاب قهوه قبل از تهیه قهوه طعم قهوه را بسیار تازه نگه می دارد و عطر بی نظیری را در فضا پخش می کند. همچنین قهوه را به آرامی تا متوسط ​​آسیاب کنید.

قیمت دستگاه قهوه ساز ایرپرس

در مرحله بعد ، ایرپرس را روی فنجان مورد نظر قرار دهید و فیلتر قهوه ایرپرس را در انتهای پیستون بزرگتر قرار دهید. سپس قهوه آسیاب شده را روی آن بریزید. پس از افزودن پودر قهوه ، آب جوش را که به مدت 1 دقیقه جوشانده است و درجه حرارت کمی کاهش می یابد ، اضافه کنید.

آب را به انتهای پیستون بریزید و با یک قاشق همراه قهوه ساز ، قهوه آسیاب شده را در آب آغشته کنید تا خوب مخلوط شود.

در آخرین مرحله ، پیستون کوچکتر را روی پیستون بزرگتر قرار دهید و به سمت پایین فشار دهید. این قهوه ای بسیار خوشمزه را درون لیوان می ریزد. حالا می توانید از قهوه خود لذت ببرید.

دستگاه قهوه ساز Aeropress آنقدر در جهان محبوب است که Aeropress هر ساله مسابقه قهوه برگزار می کند. این مسابقه برای باریستاها بسیار مهم است.

برای خرید این قهوه ساز نسل سوم و نسبتاً جدید ، از coffee.com دیدن کنید. پیشنهادات شگفت انگیز در انتظار شماست.

سوالات متداول

منظور از جوشاندن آب 1 دقیقه پس از جوشاندن چیست؟

آب جوش را خاموش کرده و 1 دقیقه بجوشانید ، سپس آب را روی قهوه بریزید.

آیا فیلترهای AirPress از کاغذ ساخته شده اند یا فلز؟

هم فلزی هستند و هم کاغذی. البته نوع کاغذ بهتر است.

آیا قهوه در قهوه ساز Europress مصرف می شود؟

بله ، اگر از فیلتر کاغذی استفاده می کنید.

فیلترهای یکبار مصرف قهوه ساز Europress؟

بله ، اما هر بسته شامل 350 فیلتر است.

چقدر طول می کشد تا قهوه آماده شود؟

معمولاً 1-2 دقیقه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *