طرز تهیه قهوه فوری با شیر به دو روش بسیار ساده و راحت

طرز تهیه قهوه فوری

همانطور که می دانید و بارها شنیده اید ، قهوه اولین نوشیدنی پرفروش در جهان است. همچنین خرید قهوه ساز به خریدی ضروری برای هر خانه و محل کار تبدیل شده است.

اما افرادی هستند که وقت کافی برای تهیه قهوه ندارند یا افراد بی شماری هستند که به دلیل علاقه زیادی که به قهوه دارند تمایل دارند هرجای که باشند با آنها یک فنجان قهوه بنوشند. در نتیجه کارخانه هایی برای تولید نوع خاصی از قهوه برای این گروه از مردم در سراسر جهان ایجاد شده اند. و آنها این قهوه را قهوه فوری نامیدند.

اگرچه کیفیت قهوه فوری با دانه های قهوه بسیار متفاوت است ، اما این نوع قهوه به سرعت در جهان محبوب شد. همین امر ما را بر آن داشت تا مقاله ای در مورد نحوه تهیه قهوه بنویسیم. برای تهیه دو قهوه فوری با ما همراه باشید.

قهوه فوری

طرز تهیه قهوه با دانه های قهوه

بهترین روش تهیه قهوه فوری استفاده از دانه های قهوه است. زیرا در این روش از قهوه هایی استفاده می کنید که در آن از سلامت و استاندارد قهوه ها اطمینان دارید و قهوه همیشه از نظر طعم و رایحه تازه است. پس ابتدا دانه های قهوه بخرید.

سپس دانه های قهوه را با بهترین درجه آسیاب قهوه چرخ کنید. دانه های قهوه باید بسیار نرم باشند. سپس مواد مورد نیاز شما عبارتند از:

  • آب تقریباً در حال جوش است
  • لئو
  • پودر کاکائو ، شکلات ، قهوه یا مواد افزودنی دیگر.

برای تهیه قهوه فوری یا فوری ، قهوه آسیاب شده را در یک فنجان ریخته و آب اضافه کنید. دمای مناسب آب ، آبی است که بیش از 1 دقیقه بجوشد. پس از افزودن آب ، قهوه و آب را هم بزنید تا خوب ترکیب شوند.

مرحله بعدی افزودن شیر داغ به فنجان قهوه و هم زدن آن است تا قهوه ، آب و شیر ترکیب شوند. سپس می توانید پودر شکلات ، کاکائو یا مواد افزودنی دیگری را به فنجان قهوه اضافه کنید. حالا قهوه فوری خوشمزه شما آماده است.

طرز تهیه قهوه فوری

طرز تهیه قهوه فوری با پودرهای آماده

این رایج ترین نوع قهوه فوری است. زیرا پودرهای قهوه فوری با طعم های مختلف در بازار موجود است. فقط عطر و طعم مورد علاقه خود را از مارک های مختلف انتخاب و خریداری کنید.

برای تهیه قهوه فوری به این روش ، باید مراحل زیر را دنبال کنید: تفاوت در این است که به جای دانه های قهوه از پودرهای آماده استفاده کنید.

اما هنگام خرید قهوه فوری باید به برخی از نکات زیر توجه کنید.

  • به یاد داشته باشید که به تاریخ بسته شدن توجه کنید.
  • محتوای کافئین در پودر قهوه
  • طرز تهیه قهوه
  • مواد افزودنی و طعم دهنده ها.
  • به مدل بسته بندی فکر کنید.
  • وجود گلوتن. برخی از قهوه های فوری حاوی گلوتن هستند که برای افرادی که مشکلات گوارشی دارند توصیه نمی شود. بنابراین آنها باید پودرهای آماده قهوه را که بدون گلوتن نوشته شده است ، خریداری کنند.
  • در آخر ، قهوه را از مارک های معتبر قهوه فوری خریداری کنید.

خوشبختانه قهوه های فوری به روشی کاملاً بهداشتی بسته بندی می شوند. در نتیجه ، خرید آنلاین این پودرهای آماده خوشمزه یک انتخاب عالی است. زیرا هم در وقت و هم در وقت خود صرفه جویی کرده اید.

فروشگاه اینترنتی Coffee.com انواع مشتقات قهوه مانند پودر قهوه ، پودر کاپوچینو ، پودر قهوه سبز و حتی دانه های قهوه را با قیمت های باورنکردنی در وب سایت خود ارائه می دهد.

سوالات متداول

برای تهیه کف شیر از چه روشی استفاده کنیم؟

شیر را در ظرف بریزید و پس از گرم شدن می توان کف شیر را با استفاده از همزن خانگی تهیه کرد. یا می توانید شیر گرم را داخل پرس فرانسه بریزید و با حرکت دادن اهرم به بالا و پایین شیر را کف کنید.

بهترین مارک های قهوه فوری کدامند؟

در ایران ، نسکافه (نستله) ، چند کافه ، کافه. اما در سراسر جهان استارباکس ، جیکوبز ، سگافردو ، الی ، لاوازا ، دونکین دونات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *