ما قهوه هندی ، از ویژگی های مزه آن تا شرایط تولید را ارائه می دهیم

انواع قهوه هندی

هند سهم قابل توجهی در دنیای بسیار بزرگ تولید ، خرید و خرید قهوه دارد. از آنجا که یکی از کشورهایی است که دانه های قهوه را تولید و فرآوری می کند ، تنوع طعم دهنده های قهوه در این کشور بسیار زیاد است.

و این تنوع طعم دهنده های قهوه به دلیل انواع مختلف گیاهان قهوه تولید شده در هند است. با این حال ، درصد بالایی از قهوه هند ، عربیکا است. اما دلیل این تنوع قهوه هندی چیست؟

معرفی قهوه هندی

هند به لطف قرار گرفتن در بخشی از جهان که به کمربند قهوه معروف است ، به مکانی مناسب برای پرورش قهوه تبدیل شده است. به همین دلیل در بین 10 کشور بزرگ تولید کننده قهوه در جهان قرار دارد.

اما بیشتر مزارع قهوه هند در جنوب این کشور واقع شده است. مانند تپه های چیکماگالور ، شهرهای کارناتاکا ، کرلا ، تامیل نادو ، …. گرچه قهوه هندی در حال حاضر جایگاه خوبی در جهان دارد ، اما از ابتدا چنین نبود.

تا چند دهه پیش ، قهوه هندی کیفیت خوبی نداشت. تا اینکه این صنعت به بخش خصوصی هند واگذار شد. به این ترتیب ، کیفیت قهوه تا حد قابل قبولی بهبود می یابد ، در حالی که در بین بهترین قهوه ها نیست.

صرف نظر از نوع دستگاه قهوه استفاده شده و روش تهیه قهوه هندی ، از ویژگی های طعم قهوه هندی می توان به هل ، میخک ، فلفل سیاه و جوز هندی اشاره کرد و همچنین ممکن است مقدار کمی عطر میوه های گرمسیری را نشان دهد. همچنین ، این قهوه دارای بدنی سنگین با اسیدهای شناخته شده است.

قهوه هندی

همانطور که همه می دانند ، این خصوصیات به دلیل شرایط رشد قهوه در این کشور است. شرایطی مانند: همه قهوه های هندی در سایه رشد می کنند. در این کشور معمولاً قهوه به همراه دانه هایی مانند جوز هندی ، میخک ، دارچین و هل کشت می شود.

برای کاشت بذر عربیکا از ارتفاع 1000 تا 1500 متر از سطح دریا و برای کاشت بذر روبوستا از ارتفاع 500 تا 1000 متر استفاده می شود. و قرار دادن درخت قهوه در خاکی که تقریباً اسیدیته خنثی داشته باشد.

و سرانجام فرآوری قهوه در این کشور زیبا به روشی خشک و مرطوب انجام می شود. مثل سایر کشورها. آنها همچنین از دستگاه های مکانیکی چیدن قهوه استفاده نمی کنند.

برای خرید یا سفارش انواع مختلف قهوه در هند ، می توانید به کافی دات کام مراجعه کنید. همچنین می توانید دانه های قهوه را از کشورهای دیگر خریداری کنید و آنها را با قهوه هندی مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *