کافه لاوازا

در مورد خرید قهوه مارک دار و کیفیت آن ، نام چندین مارک قهوه همیشه ذکر شده است ، از جمله قهوه Lautza. مارک براون که بیش از 125 سال قدمت دارد و در ایتالیا متولد شده است.

Lautza یا Lavaza Coffee توسط لوئیجی لاوازا ، کارآفرین ، مبتکر و علاقه مند در تورین ایتالیا تاسیس شد. آقای لوئیجی در ابتدا مغازه کوچکی افتتاح کرد و فروش قهوه را به همراه سایر مواد غذایی آغاز کرد.

با گذشت زمان و محبوبیت قهوه ، لوئیجی تصمیم گرفت که قهوه بیشتری را بر اساس سلیقه مخاطبان به لیست قهوه های خود اضافه کند. به همین دلیل ، وی برای کسب دانش عمیق در مورد انواع مختلف قهوه ، به کشور قهوه ، برزیل سفر کرد.

این سفر نقطه شروع قهوه Lavatza است که همه ما امروز می شناسیم و می نوشیم. این برند مانند همه مارک های قدرتمند دیگر دارای مشکلاتی است اما آنها را برطرف کرده و پشت سر گذاشته است. و اکنون 4-5 نسل پس از آقای لوئیجی نام تجاری Lautza را اداره می کند.

درباره قهوه لاوازا

قهوه لاواتزا

ترکیب قهوه ها سیستمی منحصر به فرد و خاص دارد که حتی پس از 100 سال نیز به عنوان یک رمز و راز باقی مانده است. تمام قهوه های این مارک ترکیبی از بهترین قهوه های یک اصل هستند. که شامل 5 یا 6 نوع مختلف از بهترین قهوه ها است. که می تواند 100٪ Arabica ، 100٪ Robusta یا ترکیبی از هر دو باشد.

قهوه های Cremoso ، Cavalita Rosa ، Karma Classico ، Karma Aroma ، Espresso Café ، Pin Aroma ، بدون کافئین ، نمونه هایی از قهوه های این برند هستند. اگرچه Lavaza ایده های بی شماری دیگر در ذهن دارد ، اما تاکنون خود را به عنوان یکی از بهترین مارک های قهوه در جهان معرفی کرده است.

فروشگاه اینترنتی ، تأمین کننده دانه های قهوه ، قهوه آسیاب شده ، دستگاه های قهوه ساز ، دستگاه های اسپرسو و لوازم جانبی آنها.