چای بارمال چیست ( bharmal )

چای بارمال چیست ( bharmal )

چای بارمال یکی از برند های معروف چای است که در کشور ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، نزدیک ترین نمایندگی این چای در امارت است و از این کشور وارد ایران می شود.

bharmal برندی معتبر است که هم روی چای سبز و هم چای فراوری یا چای سیاه فعالیت دارد . با ادامه مقاله سایت کافیست همراه باشید.

با گسترش صنعت ، تولید چای از نوع سنتی آن تغییر کرده و مارک های بسیاری در زمینه تولید بسیاری از محصولات در جهان فعال هستند.یکی از مارک هایی که با ذائقه و قیمت خود از خرید آن در ایران استقبال می کنیم شرکت چای بارمال است.

به طور کلی مارک های زیادی در دنیا چای تولید می کنند اما این واقعیت که شما می توانید با گذشت زمان به تولید محصولات با کیفیت بالا در بین رقبا ادامه دهید ، قدرت شرکت چای بارمال را نشان می دهد.

تاریخچه چای برند بارمال

به طور کلی ، شما احتمالاً بارها با این مشکل روبرو شده اید و تا زمانی که نام چای ذکر شود ، نام کشور سریلانکا ظاهر می شود ، اما باید بگویم که این موضوع چندان مطرح نیست.

هنگامی که به دنبال خرید چای بارمال هستید و به دنبال فروشنده آن هستید ، نامی که روی بسته بندی غیر از بارمال می بینید احتمالاً نام “Shai Silani Mumtaz” خواهد بود.

چای سیلان مشهورترین اسمی است که احتمالاً در زمینه چای شنیده اید ، جالب است بدانید که این چای محصول سریلانکا است.

تولید چای در سریلانکا در سال 1867 آغاز شد ، زمانی که تولید چای در این کشور به دلیل آب و هوای بسیار حاصلخیز و خاک خیلی زود گسترش یافت.

سیلان یک نام قدیمی برای سریلانکا است ، بنابراین چای تولید شده در این کشور در سراسر جهان به چای سیلان معروف شد.

به همین دلیل است که در تولید چای مارک های سریلانکا از جمله بارمال Bharmal نام سیلان را نیز مشاهده خواهید کرد که در واقع نشان دهنده اصالت چای تولید شده در آن کشور است.

محل شرکت چای بارمال

بارمال یکی از بزرگترین شرکتهای چای سازی در سریلانکا است که در برخی از کشورهای جهان از جمله امارات متحده عربی که نماینده اصلی محصولات چای این شرکت در ایران است ، نمایندگی دارد.

انواع چای

بسته بندی چای بارمال در دو نوع قوطی ساده و فلزی عرضه می شود که در مدل ها و انواع مختلف چای ساده و معطر توزیع می شود. البته امروزه چای بارمال مدل ها و طعم های جذاب جدیدی ایجاد کرده است که بسیار محبوب هستند. است.

در میان چای های بارمال ، برخی از آنها از نظر قیمت و کیفیت بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند و ما در زیر مهمترین آنها را به شما می گوییم تا بتوانید با اطلاعات کافی خرید خود را پیش ببرید.

  • چای بارمال ارل گری
  • چکش سبز بارمال Pure Ceylon Tea
  • چای هندوانه بارمال Bharmal
  • چای کیسه ای بارمال، مدل Super Pekoe

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *