قیمت قهوه مکزیکی

اگر به دنبال قهوه ای با عطر آجیل یا شکلات هستید ، حتماً قهوه مکزیکی را امتحان کنید. مکزیک یکی از کشورهای تولید کننده قهوه در جهان است که بیش از 234000 تن قهوه در سال تولید می کند.

برزیل در آمریکای شمالی واقع شده است که از شمال با ایالات متحده ، از جنوب شرقی با گواتمالا و بلیز هم مرز است. اقیانوس آرام در غرب و جنوب ، خلیج مکزیک در شرق و دریای کارائیب در جنوب شرقی وجود دارد.

مکزیک همچنین کشوری کوهستانی و مرتفع با ارتفاع بیش از 500 متر است. بنابراین ، درجه حرارت بسته به عرض جغرافیایی و ارتفاع متفاوت است.

با توجه به این شرایط ، مکزیک یکی از بهترین شرایط آب و هوایی برای تولید و پرورش دانه های قهوه را دارد. به همین دلیل ، قهوه مکزیکی دارای مشخصات زیر است.

قهوه مکزیکی

مشخصات قهوه مکزیکی

برای آزمایش قهوه مکزیکی می توان از دستگاه های مختلف قهوه استفاده کرد. اما شما باید جزو کسانی باشید که به قهوه با اسیدیته پایین علاقه دارند. زیرا قهوه مکزیکی دارای ویژگی های طعم زیر است.

  • نوع: عربی
  • اسیدیته: سبک
  • عطر: قوی
  • طعم: آجیل و گاهی شکلات
  • درصد پخت: متوسط ​​تا تیره
  • کافئین: نسبتاً زیاد است

از آنجا که قهوه در مناطق مختلف مکزیک رشد می کند ، باید در نظر داشت که این ویژگی ها ممکن است برای انواع مختلف قهوه مکزیکی کمی متفاوت باشد.

یکی از بهترین قهوه های مکزیکی دانه های قهوه CHIAPAS است که در قسمت جنوب شرقی ایالت در منطقه ای کوهستانی در نزدیکی مرز گواتمالا کشت می شود.

سایر قهوه های مکزیکی عبارتند از آتزالان ، کوردوبا ، Coatepec ، Cosautlan ، Huatusco ، Misantla ، Teocelo ، Tlapacoyan. نام این قهوه ها بر اساس منطقه پرورش قهوه است که عمدتا در جنوب مکزیک واقع شده است.

همانطور که گفتیم ، برای تهیه قهوه مکزیکی نیازی به خرید دستگاه قهوه مخصوص ندارید. فقط کافیست به آدرس coffee.com بروید و سفارش خرید قهوه خود را بدهید.

سوالات متداول

آیا قهوه بو داده متوسط ​​بیشتر کافئین دارد یا قهوه تیره؟

استراحت متوسط. علاوه بر کافئین بیشتر ، برای سلامتی نیز مفید است.