طرز تهیه قهوه فرانسوی با خرید دستگاه قهوه ساز برای مطبوعات فرانسوی و شیر کف دار

قیمت مطبوعات فرانسوی

قهوه فرانسوی یکی از رایج ترین انواع قهوه در جهان است. زیرا برای تهیه این قهوه باید دستگاه قهوه ساز مخصوص آن را خریداری کنید. همچنین به طرز متفاوتی از قهوه های دیگر ، یعنی قهوه اسپرسو ، قهوه ترکی و تقریبا قهوه دم کرده ، تهیه می شود.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت قهوه فرانسوی این است که می توان آن را به راحتی نوشید یا با شیر ترکیب کرد. شیر شفاف یا کف دار باشد. اما در این مقاله طرز تهیه قهوه فرانسوی با شیر کف کرده را به شما آموزش می دهیم. پس به ما بپیوندید.

قهوه فرانسوی چیست؟

وقتی به منوی کافه ها نگاه می کنید ، حتما متوجه قهوه فرانسوی شده اید. قهوه فرانسوی قهوه ای است که اولین بار در سال 1710 در نمک فرانسوی متولد شد. و فرانسوی ها آن را با دستگاه قهوه ای به نام فرانس پرس چاپ کردند.

با گذشت زمان ، نوشیدن این قهوه نه تنها در فرانسه رایج نشد ، بلکه به سرعت در سراسر جهان محبوب شد. به ویژه در قاره اروپا و آمریکا. به یاد داشته باشید که فرانسه به اندازه کافی یک راه برای تهیه قهوه است. بنابراین ، از بازدید از کافه و خرید قهوه (دانه های قهوه) خودداری کنید.

فرانسه قهوه ای به اندازه کافی سبک است ، که برای صبحانه و سرگرمی برای مهمانان ایده آل است. به خصوص اینکه این نوشیدنی داغ را می توانید به مدت 1-2 ساعت در دستگاه قهوه ساز خود ذخیره کنید. و از آن به عنوان کتری برای خدمت به مهمانان استفاده کرد. علاوه بر این ، تهیه قهوه فرانسوی نیز آسان است.

کاربرد مطبوعات فرانسه

طرز تهیه قهوه فرانسوی با خرید دستگاه قهوه ساز

دستگاه قهوه ساز فرانسوی ، پرس فرانسوی و دستگاه فرانسوی ، که ما در اینجا با فرانس پرس انجام می دهیم. تهیه قهوه فرانسوی زمان کوتاهی طول می کشد و مراحل کافی وجود دارد.

  • قهوه بخرید و آن را به صورت عمده آسیاب کنید
  • از آب با دمای 93-90 درجه سانتیگراد استفاده کنید
  • آب جوش را داخل دستگاه فرنچ بریزید تا قهوه ساز گرم شود
  • قهوه آسیاب شده را در دستگاه پرس فرانسوی (1-2 قاشق غذاخوری در هر فنجان) بریزید
  • آب جوش را روی قهوه بریزید (آب باید سطح قهوه را بپوشاند).
  • حدود 30 ثانیه صبر کنید تا قهوه های به اصطلاح آسیایی شکوفا شوند.
  • آب باقیمانده را به صورت دورانی و در صورت نیاز اضافه کنید.

پس از انجام این مراحل ، درپوش را روی فرنچ پرس قرار دهید و 3-5 دقیقه صبر کنید تا قهوه دم بکشد. سپس اهرم را به سمت پایین فشار دهید و قهوه را در فنجان سرو بریزید.

اجزای مطبوعات فرانسه

تغذیه شیر با خرید دستگاه قهوه ساز

با خرید دستگاه اسپرسو ساز می توانید شیر را به راحتی کف کنید. برای انجام این کار ، شیر را در شیشه شیر بریزید و آن را زیر نازل دستگاه اسپرسو ساز قرار دهید. هنگامی که قسمت بخار دستگاه روشن می شود ، شیر شروع به کف شدن می کند. این کار از ابتدا آسان نیست و نیاز به تمرین دارد.

اما بدون دستگاه اسپرسو و خود دستگاه قهوه پرس فرانسوی ، شیر نیز می تواند کف کند. شیر را داغ کرده و داخل پرس فرنچ بریزید. سپس سریع و مکرر اهرم در را بالا و پایین ببرید. بعد از چند ثانیه خواهید دید که حجم شیر افزایش یافته و کف آن در کنار آن تشکیل شده است.

بعد از این مدت شیر ​​را به فنجان قهوه اضافه کنید و در صورت تمایل کف شیر را با قاشق روی قهوه بریزید. قهوه شما آماده است. لذت بردن.

برای خرید دستگاه های قهوه ساز ، دستگاه های اسپرسو و قهوه به فروشگاه اینترنتی coffee.com مراجعه کنید.

سوالات متداول

کدام قهوه بیشتر کافئین دارد؟

از نظر روش تهیه اسپرسو ، اما از نظر حجم قهوه ، قهوه فرانسوی بیشتر است.

آیا برای تهیه قهوه فرانسوی از قهوه عربیکا یا روبوستا استفاده کنیم؟

انتخاب قهوه بستگی به سلیقه شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *