اشتباهات رایج هنگام تهیه قهوه هنگام خرید دستگاه های قهوه ساز دست ساز

طرز تهیه قهوه

مهم نیست که از قهوه ساز دستی استفاده می کنید یا دستگاه قهوه ساز برقی خریداری می کنید. رعایت مراحل تهیه قهوه به طور کلی مهم است تا در پایان یک قهوه بسیار خوشمزه و دلپذیر داشته باشید.

در حال حاضر هر قهوه ساز مراحل خاص خود را برای تهیه قهوه به روش خاص خود دارد ، اما با قهوه سازهای دستی این روند کمی مشابه است. علاوه بر این ، از آنجا که تهیه قهوه با این دستگاه ها زمان کمی را از لوازم برقی می گیرد ، هنگام تهیه قهوه باید صبورتر باشید.

در زیر م mostثرترین عوامل در طعم قهوه ذکر شده است. در نتیجه ، اگر آنها را کوتاه کنید ، سریع درست کنید یا آنها را اشتباه انجام دهید ، طعم قهوه بسیار بدی خواهید داشت. این موارد را مطالعه کنید و از انجام آنها خودداری کنید.

اشتباهات رایج هنگام تهیه قهوه

لازم به یادآوری است که حتی اگر همه عوامل به جز یک یا دو مورد در نظر گرفته شوند ، قهوه طعم مطلوبی را که باید داشته باشد نخواهد داشت.

قهوه بی کیفیت بخرید

طراوت و کیفیت قهوه یکی از اولین مواردی است که هنگام خرید قهوه باید به آن توجه کنید. در صورت خرید دانه قهوه ، این کار باید بیش از 3 ماه پس از رسیدن دانه های قهوه انجام شود. سطح دانه قهوه نباید مات یا کدر باشد ، نباید در ظروف باز نگهداری شود و باید عطر تازه ای داشته باشد.

و اگر از قهوه بسته بندی شده استفاده می کنید ، باید به تاریخ های روی بسته توجه کنید. کیسه قهوه نیز باید قوی و درست باشد.

مقدار آسیاب قهوه

اگر خودتان قهوه را آسیاب می کنید ، بسته به نوع دستگاه قهوه دانه های قهوه را آسیاب کنید. در غیر این صورت ، استخراج قهوه کامل نخواهد بود.

نحوه استفاده از دستگاه قهوه ساز دستی

نسبت آب به قهوه

در تهیه دستگاه های قهوه ساز ، مانند آب جوش که با دست روی قهوه ریخته می شود ، می توان در مصرف آن زیاده روی کرد. بنابراین برای نوشیدن قهوه بیشتر ، آب زیادی نریزید یا قهوه قوی تری داشته باشید ، با آسیاب قهوه آب کمتری روی آسیاب قهوه نریزید.

مصرف آب خیلی گرم است

رایج ترین اشتباه در این زمینه استفاده از آب جوش یا آب با نقطه جوش است. استفاده از آب با درجه حرارت بسیار بالا یا آب جوش باعث قهوه می شود. بهترین دمای آب برای استفاده از دستگاه های قهوه ساز دستی بین 96-93 درجه سانتی گراد است.

زمان عصاره گیری قهوه

اگر اجازه نمی دهید که قهوه در مدت زمان لازم استخراج شود و قبل از اینکه قهوه کاملا استخراج شود ، دم کشیدن را متوقف کنید ، یا اگر این زمان بیشتر شود ، قهوه ای که می نوشید قطعاً کیفیت خوبی نخواهد داشت.

اکنون که از آن مطلع شده اید ، می بینید که قهوه ای که می سازید از کیفیت خوبی برخوردار است یا باید در فرآیند تهیه آن تجدید نظر کنید.

و به یاد داشته باشید که یکی از مطمئن ترین راه ها برای خرید قهوه عالی ، چه به شکل دانه یا پودر ، و چه برای خرید دستگاه قهوه فوری ، مراجعه به وب سایت Coffee.com است.

سوالات متداول

آیا کافئین بیشتری در قهوه دم کرده یا اسپرسو وجود دارد؟

با توجه به روش دم کردن ، قهوه اسپرسو ؛ اما از نظر حجم قهوه (معمولاً قهوه های دم کرده در فنجان های بزرگتر از قهوه اسپرسو سرو می شوند) ، قهوه های دم کرده کافئین بیشتری دارند.

آیا نگهداری قهوه در فریزر اشتباه است یا درست؟

خطا. به دلیل رطوبت موجود در فریزر و یخچال ، عطر و طعم قهوه به سرعت از بین می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *