کیت نوار سرد چیست و چه ویژگی ها و کاربردهایی دارد؟

قیمت مجموعه Bartendari

امروزه کافه ها فقط برای خرید قهوه و نوشیدن نوشیدنی های گرم نیستند. مخصوصاً در تابستان و بهار. زیرا در این فصول بیش از نوشیدنی های گرم به نوشیدنی های سرد نیاز داریم.

به همین دلیل بخشی به نام Cold Bar به کافه ها اضافه شده است. و شخصی که مسئول بار سرد است ، متصدی بار نامیده می شود. در واقع ، متصدی بار علاوه بر مدیریت بار سرما ، تهیه حرفه ای انواع نوشیدنی های سرد را نیز بر عهده دارد.

متصدی بار باید مهارت های دیگری مانند:

  • دانش اولیه علمی در مورد انواع مختلف نوشیدنی های سرد و ترکیب آنها
  • برای ایجاد ترکیبات خاص با روش مخلوط کردن و لایه لایه کردن نوشیدنی ها آشنا شوید

جالب است بدانید که سرماخوردگی در قسمتی از کافه است که در مقایسه با بار داغ با مشتری در تماس مستقیم است. در نتیجه ، متصدی بار باید بتواند به طور حرفه ای با مشتری برخورد کند و از این قدرت برای جذب و حفظ مشتری استفاده کند.

یکی از راه های انجام این کار انجام حرکات نمایشی جذاب برای جلب توجه مشتری و استفاده صحیح از ابزار سرد است. درست است که بارمن نیازی به خرید دستگاه قهوه ساز و لوازم جانبی آن ندارد ، اما خودش به ابزاری به نام کیت سردخانه احتیاج دارد.

ابزار شارژ

کیت محموله سرد چیست؟

لوازم جانبی پروانه ، برخلاف لوازم جانبی باریستا ، ماشین های بزرگی نیستند که به لوازم جانبی نیاز داشته باشند. لوازمی که برای خمیر مورد نیاز است تقریبا اشیا small کوچکی است که روی پایه پشتیبانی قرار می گیرد. به این لوازم که در کنار هم قرار گرفته اند کیت سرد میله ای می گویند.

این کیت محموله سرد اکنون شامل لوازم جانبی زیر است:

شیکر: مهمترین ابزار برای متصدی بار ، شیکر است که نوشیدنی های مختلف را با کمک یک شیکر ترکیب می کند.

جگر: کبد وسیله اندازه گیری مایعات است و از دو فنجان مخالف تشکیل شده است. کبد در اندازه های مختلف موجود است.

مودلر: دارای اثر ملات مانند با دسته بلندتر است و برای خرد کردن یا پخش رایحه میوه ها و گیاهان در یک فنجان نوشیدنی استفاده می شود.

صافی: همانطور که از نام آن پیداست ، برای جدا کردن عصاره های میوه و گیاه از تفاله آنها استفاده می شود و از ورود تفاله جلوگیری می کند.

نوک یخ: وسیله ای برای جداسازی قطعات یخ.

گیلاس شامپاین: گیلاس شامپاین ظرفی است که عمدتا برای نوشیدنی های گازدار استفاده می شود. همچنین به شما امکان می دهد از نوشیدنی بدون تأثیر بر دمای نوشیدنی استفاده کنید.

متصدی بار با این ابزار نوشیدنی های بسیار خوشمزه ای تهیه می کند. Coffee.com تمام این دستگاه ها را در وب سایت خود قرار داده است. هم بصورت تک و هم بصورت یک مجموعه کامل.

نکته خوب در مورد مجموعه سردخانه این است که می توان از برخی از ابزارهای آن برای تهیه نوشیدنی های سرد در خانه نیز استفاده کرد.

سوالات متداول

آیا یک متصدی بار همزمان می تواند مسئول بار گرم باشد؟

اگر او در ساختن نوشیدنی های گرم تجربه و مهارت دارد.

نوشیدن نوشیدنی سرد به چه معناست؟

Garnish هنر زیبایی و تزئین نوشیدنی های سرد است.

آیا باید از یک ابزار کربناسیون نوشیدنی استفاده کرد؟

آبگرمکن وسیله ای است که برای هوادهی کلیه نوشیدنی ها حتی آب استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *