دستگاه اسپرسو دلونگی

اگر به دنبال خرید دستگاه اسپرسو به ویژه دستگاه قهوه ساز در بازار هستید ، احتمالاً با مارک دلونگی روبرو شده اید. نه یک بار ، بلکه چندین بار.

چرا؟ زیرا مارک دلونگی دارای تنوع زیادی در دستگاه های قهوه است و یکی از محبوب ترین و معتبرترین مارک ها در دنیای قهوه است. اما اگر از خود می پرسید که چرا دستگاه های قهوه دلونگی نسبت به مارک های دیگر فروش بهتری دارند ، ادامه مطلب را بخوانید.

تولد برند دلونگی و قهوه ساز

مارک Delonghi در سال 1902 در Treviso ایتالیا توسط شخصی به نام Giuseppe Delonghi ایجاد شد. اما زمان راه اندازی مارک دلونگی نبود. در واقع جوزپه دلونگی در ابتدا قطعات کارخانه ای صنعتی را در کارگاه خود تولید می کرد. یعنی محصولات گرمایشی یا کولرهای گازی قابل حمل تولید می کند.

اما به مرور و با پیشرفت تکنولوژی و علاقه ، خانواده دلونگی تصمیم گرفتند که وارد صنعت لوازم خانگی شوند. به همین دلیل است که دلونگی در سال 1950 رسماً ثبت شد. و در سال 1990 اولین دستگاه قهوه ساز خود را راه اندازی کرد. در همان سال خرید قهوه سازها از این شرکت شتاب بیشتری گرفت.

انواع قهوه ساز دلونگی

ادغام دلونگی و کنوود

به دنبال رشد و رونق فروش محصولات دلونگی ، این برند تصمیم گرفت مالکیت برند KENWOOD را در انگلستان به دست آورد. به همین دلیل دلونگی در سال 2001 برند کنوود را خریداری و به مجموعه های خود اضافه کرد. از این طریق توانست به بازار پرسود آسیای شرقی دسترسی پیدا کند.

دلونگی چه محصولی تولید می کند؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، دلونگی در ابتدا لوازم خانگی تولید می کرد. یعنی وسایل گرمایشی و سرمایشی ، وسایل آشپزخانه مانند اجاق مایکروویو ، توستر ، کتری (دستگاه های قهوه ساز ، گریل ، سرخ کن های عمیق ، اتو بخار ، …

اما مهمترین محصولات این برند انواع دستگاه های قهوه ساز و دستگاه های اسپرسو دلونگی است. به حدی که این محصولات دلونگی در مقایسه با سایر محصولات فروش بسیار چشمگیری دارند. مانند دستگاه اسپرسو 685 ، قهوه ساز 431 ، دستگاه اسپرسو 820 ، دستگاه اسپرسو 351 ،.

دلونگی در حال حاضر بیش از 7500 کارمند ، 13 واحد تولیدی و 30 توزیع کننده بین المللی با دفتر در 75 کشور دارد.