قهوه آمریکایی چیست؟ قهوه چه می کند؟ طرز تهیه آن

قهوه آمریکایی

اگر برای مشاهده نوشیدنی یا خرید قهوه به کافه ای بروید ، متوجه خواهید شد که در تمام این منوها مقداری نوشیدنی قهوه وجود دارد. و می توان گفت که به نوعی نوشیدنی های ثابت منوی کافه ها هستند. که می توان با خرید انواع دستگاه های قهوه ساز تهیه کرد.

اسپرسو ، لاته ، کاپوچینو ، ماکیاتو برخی از نوشیدنی های رایج هستند. آمریکانو یکی دیگر از این نوشیدنی ها است که طرفداران خاص خود را دارد. اما آمریکانو کمی متفاوت از قهوه های دیگر است. چرا؟

قهوه آمریکایی چیست؟

آمریکانو ترکیبی قهوه ای از قهوه اسپرسو و آب گرم است. ما این ترکیب خوشمزه را مدیون سربازان آمریکایی در طول جنگ جهانی دوم هستیم. سربازان آمریکایی مستقر در ایتالیا به طعم اسپرسوی ایتالیایی علاقه ای نداشتند ، بنابراین با افزودن آب گرم به قهوه اسپرسو ، آن را قهوه مورد علاقه خود درست کردند.

با این حال ، نمی توان با اطمینان گفت که منشا قهوه آمریکایی بر این اساس است. اما نیروهای آمریکایی تأثیر زیادی در محبوبیت بیشتر قهوه داشتند.

قهوه آمریکایی چه کار می کند؟

از آنجایی که این قهوه با سایر قهوه ها متفاوت است ، لازم است دستگاه قهوه ساز مخصوص خریداری شود. دستگاه اسپرسو ، این دستگاه مخصوص قهوه ساز است. چرا؟ زیرا همانطور که در بالا ذکر شد ، آمریکانو شامل قهوه اسپرسو و آب گرم است.

طرز تهیه آمریکنو

خوبی این قهوه این است که می توان آن را با هر دستگاه اسپرسو ساز تهیه کرد. از دستگاه های قهوه ساز سیار گرفته تا دستگاه های اسپرسو صنعتی. همچنین می توانید این قهوه را به راحتی در هر مکانی که هستید تهیه کنید. از وقت آزاد و سفرها تا محل کار. برای تهیه این قهوه کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

طرز تهیه قهوه آمریکایی

برای تهیه این قهوه در خانه کافی است دستگاه اسپرسو ساز را روشن کرده و یک فنجان اسپرسو درست کنید. قهوه اسپرسو را در یک فنجان بزرگتر بریزید و سپس آب داغ را به اسپرسو اضافه کنید. اما مقدار آب باید دو برابر حجم اسپرسو باشد.

برای تهیه آمریکنو در محل کار یا در حال حرکت ، باید قهوه را با دستگاه های قهوه ساز موبایل یا مینی شخصی درست کنید. سپس مراحل بالا را دنبال کنید.

بسیار جالب است بدانید که یک نوع قهوه سرد وجود دارد که بسیار محبوب تر از گرم است. تکه های یخ را به آمریکانو اضافه کنید ، آن را به بستنی آمریکایی تبدیل کنید و از نوشیدن قهوه لذت ببرید.

برای تهیه آمریکنو ، کافیست از coffee.com دیدن کنید. قهوه ساز ، اسپرسو ساز و با کیفیت ترین قهوه را با بهترین قیمت مقایسه و خریداری کنید.

سوالات متداول

آیا قهوه باید به آب اضافه شود یا آب به قهوه؟

آب به کافه. اگر قهوه را به آب اضافه کنید ، قهوه Long Black خواهید داشت.

آیا باید از یک فنجان اسپرسو استفاده کنیم یا دو فنجان؟

بستگی به سلیقه شما دارد. از هر دو می توان استفاده کرد.

آیا کافئین موجود در این قهوه زیاد است یا کم؟

بستگی به نوع قهوه ای که استفاده می کنید ، نسبت آب به قهوه دارد.

  • ECZ351- دستگاه اسپرسو ساز 1-دلونگی-350 x350

    دستگاه اسپرسو ساز دلونگی مدل Ecz351.BG

    تومان ۵،۷۰۰،۰۰۰

  • خرید دستگاه اسپرسو ساز دلونگی 685

    دستگاه اسپرسو ساز دلونگی مدل Dedica EC685

    تومان ۳،۶۵۰،۰۰۰تومان ۳،۷۰۰،۰۰۰

  • اسپرسو ساز نباشید

    دستگاه اسپرسو ساز Mebashi مدل ME-ECM2016

    تومان ۲،۳۴۰،۰۰۰

  • Gemilai CM3605

    دستگاه اسپرسو ساز Gemilai مدل Gemilai CRM3605

    تومان ۴،۵۴۰،۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *