چگونه دو مارک قهوه ، تیم هورتونز و هشت ساعت وارد بازار قهوه می شوند

بهترین مارک قهوه در جهان

در بازار تولید ، فروش و خرید قهوه ، مارک هایی وجود دارند که روند معمول را که هر مارکی برای رسیدن به موفقیت طی می کند ، ندارند. برعکس ، در یک مرحله آنها موفق نشدند ، اما در نهایت به یکی از بهترین قهوه ها تبدیل شدند. در این مقاله ما 2 مورد از این مارک های قهوه را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

قهوه هورتون تیم بخرید

معرفی قهوه تیم هورتونز

Team Hortons Canada یکی از بهترین قهوه های جهان است که در لیست 10 مارک محبوب جهان قرار دارد. تیم هورتونز یک زنجیره قهوه و شیرینی است. این اولین بار در سال 1964 توسط بازیکنان معروف هاکی تیم هورتون و جیم چاراد تاسیس شد.

داستان قهوه هورتون با فروش همبرگر آغاز شد ، اما هورتون و جیم چاراد موفق نشدند. اما تیم از این شکست ناامید نشد و منصرف نشد و شروع به فروش قهوه و دونات کرد. دونات با قیمت کمتری نسبت به فروشگاه های دیگر.

این عامل منجر به توسعه تجارت آنها شد و آنها شروع به گسترش تجارت و کافه های خود کردند. در آن زمان یک افسر پلیس به نام رون جویس به آنها پیوست. در سالهای پس از مرگ تیم هورتون ، وی در گسترش نام تجاری سهیم بود.

امروز تیم هورتونز صاحب زنجیره ای متشکل از 4،288 رستوران در سراسر جهان است. محبوب ترین نام قهوه این برند ، Double-Double (دو قهوه و دو قند) در سال 2004 وارد فرهنگ لغت آکسفورد شد و شهرت جهانی پیدا کرد.

ساعت 8 قهوه بخرید

معرفی هشت ساعت قهوه

قهوه هشت ساعت یکی از قدیمی ترین مارک های قهوه است که از سال 1859 در ایالات متحده آغاز به کار کرد. اگرچه قهوه های این برند در اصل با مارک A&P به فروش می رسیدند ، اما از همان ابتدا یکی از محبوب ترین قهوه ها برای مردم بود.

هشت ساعت قهوه فروش بسته های هایس را به صورت دستی و از طریق افراد آغاز کرد. با گسترش قهوه های این برند در سال های بعدی ، دو شرکت بوکار و رد دایره به این شرکت اضافه شدند که خط تولید قهوه را افزایش دادند. و در سال 1919 قهوه به طور رسمی در ساعت 8 ارائه شد.

اما در سال 1950 ، این شرکت افت فروش محصولات را تجربه کرد و صاحبان نام تجاری مجبور شدند سهام خود را به خرده فروشان بفروشند. اما در سال 2003 ، تعدادی از سرمایه گذاران تصمیم به احیای نام تجاری گرفتند.

بنابراین ، آنها تغییرات اساسی و صحیحی را در خط تولید این برند ایجاد کردند. به عنوان مثال ، آنها به جای فروش دانه های قهوه ، قهوه آسیاب شده با بسته بندی جذاب و جدید تولید می کنند. آنها همچنین قهوه هایی با طعم و رایحه جدید به محصولات خود اضافه کردند.

این تغییرات آنقدر موثر بود که قهوه هشت ساعت گرچه مجبور بود همزمان فروشگاه های خود را تعطیل کند اما به لیست بهترین مارک های قهوه در جهان بازگشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *