معرفی 5 بهترین قهوه ساز برای مسافرت

قهوه سازهای دوره گرد

اگر دوست دارید قهوه بنوشید و بخرید و سفر کنید ، این مقاله برای شما مناسب است. زیرا در این مقاله می خواهیم بهترین قهوه سازها را برای مسافرت به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

مینی اسپرسو

مینی پرس ها در واقع دستگاه های اسپرسو مینیاتوری هستند. به همین دلیل به ماشین های اسپرسو نیز معروف هستند. از آنجا که اسپرسو به یک نوشیدنی محبوب تبدیل شد ، Wacaco Mini Perso را ایجاد و معرفی کرد تا بتوانیم اسپرسو را در هر مکان حمل کنیم.

این دستگاه مانند دستگاه های اسپرسو ، یک فشار اسپرسو با فشار 8 برابر آماده می کند. و از آنجا که به برق متصل نیست ، شما باید این مقدار فشار را به صورت دستی ایجاد کنید ، که بسیار راحت است.

این مینی پرسوها دارای ابعاد کوچک و سبک وزن هستند (وزن فقط 360 گرم و طول 17.5 سانتی متر). در نتیجه ، آنها می توانند به راحتی در کیف ، کوله پشتی ، چمدان جای بگیرند. سبک تر از miniporous ، نانو متخلخل عملکرد یکسانی دارند و وزن کمتری دارند.

قهوه ساز مدل Europress

قهوه ساز Europress

ائروپرس یکی از جذاب ترین و بهترین تولید کنندگان قهوه است. زیرا به برق و گرما احتیاج ندارد و بسیار سبک است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که ائروپرس را از جعبه خارج کنید ، آن را روی فنجان قهوه بگذارید و شروع به تهیه قهوه کنید.

قهوه شما در مدت زمان کوتاهی آماده است. تمیز کردن داخل فرنچ پرس نیز به راحتی انجام می شود و وزن و اندازه کمی دارد. زیرا به راحتی پوشیده می شود.

کافه V60

قهوه ساز V60

شاید سبک ترین و کوچکترین دستگاه قهوه ساز دستگاه قهوه v60 باشد. V60 در واقع مانند یک فنجان است که با آن زاویه 60 درجه دارد و روی یک فنجان قهوه نشسته است. v60 همچنین یک قهوه ساز و فیلتر نسل سوم است.

در نتیجه ، شما نیاز به تهیه فیلترهای ویژه با V60 دارید. با این حال ، هنوز هم یکی از بهترین گزینه ها برای مسافرت یا تفریح ​​است.

قیمت موکاپات

موکاپات روگازی

موکاپات روگازی یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان قهوه است که به گرما احتیاج دارد. اکنون این گرما می تواند شعله روی اجاق گاز یا شعله آتش باشد. اما قهوه ای که درست می کند کمتر از اسپرسو نیست.

موکاپات ها در اندازه های مختلف مانند یک فنجان ، دو فنجان ، سه فنجان وجود دارد … وزن موکاپات بسیار کم است و در هر کیف یا سبدی جای می گیرد. تمیز کردن آن نیز آسان است. موکاسین های روگازی از آلومینیوم و فولاد ساخته شده اند و نوع آلومینیوم آن ارزان تر است.

مطبوعات فرانسه

فرنچ پرس فرانسه

مطبوعات فرانسه یک تهیه مدرن و بسیار ساده قهوه است که علاوه بر قهوه می توان آن را انجام داد. پرس فرانسوی استوانه ای است که اغلب از شیشه و درب آن ساخته شده است. و با حرکت دادن این اهرم می توان زمین قهوه را از عصاره قهوه جدا کرد.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت مطبوعات فرانسه این است که پس از تهیه قهوه می توانید شیر را با آن کف کرده و به قهوه اضافه کنید. مطبوعات فرانسه نیز بسیار سبک و اندازه کمی دارند. اما با استفاده از پرسهای شیشه فرانسوی ، هنگام پوشیدن باید کمی مراقب باشید تا خراب نشود.

آخرین کلمه

دستگاه های قهوه ساز که در این مقاله معرفی کردیم از معروف ترین و محبوب ترین دستگاه های قهوه مسافرتی هستند. اما دستگاه های دیگری نیز وجود دارند که در این لیست قرار می گیرند. بهترین راه برای یافتن قهوه ساز مورد نظرتان امتحان هرکدام است.

برای خرید انواع قهوه ساز ، دستگاه اسپرسو و لوازم جانبی آنها به کافی دات کام مراجعه کنید.

سوالات متداول

دستگاه قهوه ساز با کیفیت قهوه اسپرسو با همان کرم درست می کند؟

بله ، مینی پرسو و نانو پرسو اسپرسو را با همان غلظت و کرم درست می کنند.

آیا فیلتر کاغذی یا فلزی برای دستگاه قهوه ساز Europress بهتر است؟

این به سلیقه مردم بستگی دارد. اگر قهوه ای چرب را دوست دارید ، از فیلتر فلزی استفاده کنید ، در غیر این صورت از فیلتر کاغذی استفاده کنید.

آیا فیلترهای دستگاه قهوه ساز نسل سوم یکبار مصرف هستند؟

فیلترهای کاغذی بله.

آیا موکاپات مکانیسم مشابه جوشاندن قهوه دارد؟

نه ، آنها کاملاً متفاوت هستند. آنها قهوه ترک را با قهوه جوش و تقریباً اسپرسو با قهوه موکاپات درست می کنند. و روش تهیه قهوه با همه متفاوت است.

آیا استاد قهوه او را در قهوه موکاپات همراهی می کند؟

نه قهوه موکاپات قهوه ای بدون ارباب مانند اسپرسو است.

درجه آسیاب دستگاه قهوه ساز v60 چقدر است؟

قهوه باید به صورت درشت متوسط ​​(درشت متوسط) آسیاب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *