نام قهوه کاپوچینو چیست؟ و انواع قهوه های کاپوچینو

انواع کاپوچینو

وقتی به دنیای بزرگ قهوه و لیست پرفروش ترین نوشیدنی های قهوه در دنیا نگاه می کنید ، خرید قهوه کاپوچینو دارای امتیاز بالایی است.

بارزترین ویژگی کاپوچینو که باعث محبوبیت آن شده است ، داشتن طعمی نرم و بسیار جذاب است. این طعم خوشمزه ترکیبی از یک یا دو عکس اسپرسو با شیر کف و کف شیر است. نام قهوه کاپوچینو از همان ترکیب قهوه و شیر است.

ریشه نام قهوه کاپوچینو

قهوه کاپوچینو یکی از معدود قهوه هایی است که برای اولین بار در ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت. از طرف دیگر ، در زمان تولد کاپوچینو ، یک فرقه کاتولیک در ایتالیا به نام کاپوچینو وجود داشت.

راهبان این فرقه چهره رنگ پریده ای داشتند و کلاه های مشکی بر سر داشتند. تضاد بین سفیدی صورت و رنگ سیاه کلاه راهبان برای ایتالیایی ها مانند تضاد بین رنگ شیر و قهوه کاپوچینو است. و به دلیل این شباهت ، ایتالیایی ها این ترکیب شیر و قهوه کاپوچینو را نامیدند.

انواع کاپوچینو

در گروه کاپوچینو ، باید آن را به دو دسته زیر تقسیم کرد.

  • انواع کاپوچینو
  • مشتقات کاپوچینو
طرز تهیه کاپوچینو

این طبقه بندی به این دلیل است که قهوه کاپوچینو خود انواع مختلفی دارد. همچنین می توانید قهوه های کاپوچینوی دیگری درست کنید. اگرچه تمام این نوشیدنی ها با دستگاه اسپرسو تهیه می شوند ، اما متفاوت هستند.

وقتی به یک فنجان قهوه کاپوچینو نگاه می کنید ، متوجه می شوید که از 1.3 فنجان قهوه اسپرسو ، 1.3 فنجان کف شیر و 1.3 فنجان کف شیر تشکیل شده است.

حال اگر مقدار کف شیر بیشتر از مقدار شیر کف باشد ، به آن کاپوچینوی خشک گفته می شود. و اگر عکس این اتفاق بیفتد ، یعنی مقدار شیر کف شده بیشتر از کف شیر باشد ، به آن کاپوچینو بیشتر می گویند.

در گروه مشتقات کاپوچینو ما معمولاً به 2 نوع نوشیدنی اصلی می رسیم. فراپاچینو و موکاسینو.

Frappuccino ترکیبی از قهوه اسپرسو ، شیر کف ، کف شیر ، چند تکه یخ ، شربت یا مربا است. با ریختن قهوه ، شیر ، یخ و شربت در همزن تهیه می شود تا خوب مخلوط شود. سپس آن را در یک لیوان ریخته و کف شیر را به نوشیدنی اضافه کنید.

اما برای تهیه موکاسین باید به جای یخ و شربت از شکلات استفاده کنید. فقط کف فنجان قهوه یک لایه شکلات بریزید. سپس قهوه اسپرسو ، شیر کف و کف شیر را اضافه کنید. اکنون موکاچینو آماده است. البته می توانید به جای کف شیر یا ترکیبی از هر دو از خامه استفاده کنید.

بهترین روش تهیه همه این قهوه های خوشمزه مراجعه به کافی دات کام است. زیرا می توانید دستگاه اسپرسو ساز مناسبی نیز خریداری کنید. لوازم جانبی کف شیر را نیز تهیه کنید.

می توانید کاپوچینو را به عنوان یک قهوه صبحانه یا قهوه در وسط روز بنوشید. اما مطمئناً بعد از نوشیدن آن احساس خوبی خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *