آسیاب قهوه دستی یا برقی

ما همیشه گفته ایم که خرید قهوه و آسیاب کردن آن قبل از تهیه قهوه به شما بستگی دارد. زیرا دانه های قهوه تازه آسیاب شده تأثیر زیادی بر طعم قهوه دارند و طعم تازه ای به قهوه می دهند.

علاوه بر قهوه ، با خرید آسیاب قهوه ، می توانید دانه های قهوه را بر اساس دستگاه قهوه ساز خود آسیاب کنید. اما یکی از متداول ترین سوالات در این زمینه این است که آسیاب برقی قهوه ای بهتر است یا آسیاب قهوه دستی؟

برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید.

چرا آسیاب قهوه؟

ابتدا باید توضیح دهیم که چرا انتخاب هنگام خرید آسیاب قهوه مهم است. زیرا هر نوع نوشیدنی قهوه با دستگاه قهوه ساز مخصوص به خود تهیه می شود. مانند قهوه اسپرسو که نیاز به دستگاه اسپرسو دارد یا برای تهیه قهوه فرانسوی ، شما نیاز به پرس فرانسوی یا فرانسوی دارید.

بهترین آسیاب قهوه

همچنین هر مدل دستگاه قهوه ساز به مقدار مناسب قهوه آسیایی نیاز دارد. به عنوان مثال ، هنگام خرید دستگاه قهوه Comes ، شما باید دانه های قهوه را در آسیا آسیاب کنید و برای قهوه ترک باید قهوه را به پودر قهوه با کمترین درجه تبدیل کنید.

حتی گاهی اوقات در مدلهای یک نوع قهوه ساز میزان قهوه متفاوت است. این امر به ویژه در دستگاه های اسپرسو صادق است. به عنوان مثال ، سرعت آسیاب دانه های قهوه برای دستگاه های اسپرسو ساز نیمه صنعتی کندتر از دستگاه های اسپرسو ساز خانگی است. بنابراین ، بهترین آسیاب قهوه برای مصارف خانگی چیست؟

آسیاب قهوه برقی یا دستی؟

همانطور که گفتیم ، انتخاب آسیاب بستگی به نوع قهوه ساز دارد. این بدان معناست که اگر از قهوه سازهای برقی یا قهوه سازهایی استفاده می کنید که باید تا حد بسیار خوبی آسیاب شوند ، بهتر است از چرخ های برقی استفاده کنید. همچنین ، اگر چندین مدل دستگاه قهوه ساز دارید ، باید یک چرخ قهوه برقی داشته باشید.

در غیر این صورت ، حتی اگر با قهوه سازهای فوری یا دستی قهوه درست می کنید ، آسیاب دستی بهترین گزینه است. مدلهای مختلفی از هر دو نوع آسیاب وجود دارد. با مراجعه به سایت coffee.com ، می توانید آنچه را که می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنید.

سوالات متداول

در دستگاه اسپرسو ، اگر قهوه از کیفیت خوبی برخوردار نیست ، آیا مقدار آسیاب قهوه مشکلی دارد؟

دلایل متعددی برای کیفیت پایین قهوه اسپرسو وجود دارد که یکی از آنها میزان قهوه آسیاب شده است. اگر از میزان مناسب قهوه برای آسیاب کردن مطمئن نیستید ، مشکل چیز دیگری است.

درجه آسیاب کردن قهوه فرانسوی چقدر است؟

بستگی به دستگاه قهوه ساز شما دارد ، اما اگر از دستگاه پرس فرانسوی استفاده می کنید ، از آسیاب درشت استفاده کنید.