انواع قهوه هایی که به همراه شیر درست می شوند کدامند؟

انواع نوشیدنی های قهوه همراه با شیر

چه قهوه با شیر را دوست دارید یا نه ، هنگام خرید قهوه ، یک چیز باید توجه شما را جلب کند. و این است که در میان انواع قهوه هایی که در دنیا وجود دارد ، قهوه های نسبتاً زیادی وجود دارد که در ترکیب با شیر تهیه می شوند.

این یک واقعیت مسلم است که در دنیای وسیع قهوه ، شیر یک ماده ثابت و غیر قابل تقسیم است. اکنون در بعضی از قهوه ها به عنوان یک محصول جانبی در نظر گرفته می شود. و در سایر قهوه ها ماده اساسی است که قهوه را نمی توان بدون افزودن شیر تهیه کرد.

در این مقاله به قهوه های دسته دوم نگاهی خواهیم انداخت و قهوه هایی را که قطعاً برای تهیه آن به شیر نیاز داریم ارائه خواهیم داد. این نوشیدنی های بسیار خوشمزه قهوه عبارتند از:

قهوه با شیر

ذکر 2 نکته در ابتدای گفتگو ضروری است. ابتدا در ترکیب برخی از این قهوه ها ، شیر به خودی خود اضافه می شود و در برخی دیگر ، شیر همراه با کف شیر اضافه می شود.

و دوم اینکه ، اگرچه معمولاً می توان شیر را به قهوه ها اضافه کرد ، اما روش صحیح این است که شیر خورشتی را به قهوه اضافه کنیم. بهترین کار برای تهیه شیر بخارپز خرید دستگاه اسپرسو است. با این کار هم شیر بخارپز شده و هم اسپرسو تهیه می کنید.

قهوه دیر

قهوه لاته یا لاته

این قهوه از شیر و قهوه اسپرسو تشکیل شده است. اگر از کنار آن به یک فنجان قهوه لاته نگاه کنید ، محتویات آن شامل 1.3 قهوه اسپرسو و 2.3 شیر بخارپز است. و روی سطح قهوه لایه بسیار نازکی از کف شیر وجود دارد که با طرح های زیبا و خلاقانه روی فنجان قهوه ایجاد شده است.

سفید تخت

Flat White همان قهوه لاته است که در استرالیا با نام Flat White شناخته می شود. تنها تفاوت این است که سعی می شود این لایه نازک کف شیر روی قهوه ایجاد نشود.

کاپوچینو چیست؟

کاپوچینو

کاپوچینو نوشیدنی ایتالیایی است که معمولاً به عنوان صبحانه سرو می شود. اما یک فنجان کاپوچینو حاوی 1.3 فنجان اسپرسو ، 1/3 فنجان شراب بخارپز و 1.3 فنجان کف شیر است. آنها کف شیر را با پودر قهوه یا کاکائو تزئین می کنند.

ترکیبات موکا

انواع موکا

و قهوه موکا ، قهوه ای بسیار خوشمزه که می تواند هم عاشقان قهوه و هم دوستداران شکلات را به خود جلب کند. برای تهیه موکا ، کافی است اسپرسو را در یک فنجان قهوه بریزید و سپس شکلات ذوب شده را به اسپرسو اضافه کنید.

شیر را داخل کف ریخته و کف شیر را روی شکلات بریزید. در آخر ، موکا را با خامه یا مواد دیگر تزئین کنید. انواع مختلفی از موکا وجود دارد که مواد دیگری را نیز به این مخلوط اضافه می کند ، اما ماکا اصلی با این دستور العمل است.

علاوه بر این قهوه ها ، نوشیدنی های قهوه دیگری نیز وجود دارند که از ترکیب قهوه های ذکر شده در بالا تهیه می شوند. یا با افزودن سایر مواد سازنده قهوه های جدید. همانطور که: Latte Macchiato ، Frapachino ، Macchiato ، ….

همانطور که قبلاً گفتیم ، بهترین روش تهیه همه این قهوه های خوشمزه خرید دستگاه اسپرسو است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *