بهترین مارک قهوه در ایران

بهترین مارک قهوه در ایران

بحث در مورد بهترین مارک قهوه در ایران به علت کمبود برند های معتبر قهوه ایرانی خیلی سخت نیست زیرا باید از بین چند برند انگشت شمار مقایسه انجام داد.

بسیاری از مارک های مناسب قهوه در سراسر جهان وجود دارد که مهمترین آنها را اکثر شما ها می شناسید و بیشترشان در ایران نیز موجود می باشند که اگر می خواهید طعم آن ها را بچشید می توانید از آن ها انتخاب نمایید، اما برخی از شما ها علاقه مندید تا قهوه تازه مصرف کنید ، به همین دلیل ما برند های ایرانی خوب را در این مطلب معرفی می کنیم.

در زیر برخی از بهترین برند قهوه ایران را معرفی می کنیم که می توانید با ویژگی های آنها آشنا شوید.

  1. قهوه آلبا
  2. قهوه نون
  3. قهوه بن مانو
  4. قهوه لم
  5. قهوه ست
  6. قهوه شاران

قهوه آلبا

آلبا یک برند قدیمی قهوه در ایران محسوب می شود که سابقه خوبی هم برای خودش دست و پا کرده است. این برند قهوه عربیکا خیلی خوبی دارد.

آلبا یک شرکت تولیدی و تجاری در ایران است که با مشارکت دو شرکت از نیوزیلند در زمینه تولید و توزیع قهوه تازه فعالیت می کند. فعالیت های آلبا ، از عرضه دانه های قهوه سبز و واردات ، تا ارائه قهوه بو داده ، همه تحت نظارت متخصصان این مجموعه انجام می شود.

قهوه نون

برند نون یک برند مشهوره که تو شهر مشهد کار خودشو شروع کرده و تو مدت 2 سال خیلی سریع پیشرفت کرد ، ابتدا به عنوان کافه بیرون بر کار خودشو شروع کرد و کم کم با وارد کردن دستگاه های رست قهوه ، قهوه های رست شده با کیفیت را نیز تولید نمود.

این مجموعه در شهر مشهد ، خراسان رضوی کارش رو شروع کرده و فعلا در محدوده خراسان ، خدمات خود را ارائه می دهد ، اما به زودی در کل کشور شعبه ایجاد خواهد نمود.

قهوه بن مانو

بن مانو یک شرکت بسته بندی و تولید مواد غذایی نوپا محسوب می شود که با سرمایه گذاری بسیار قوی در این عرصه وارد شده است. شاید این برند را روی پیراهن تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران دیده باشید.

این مارک ایرانی از قهوه با کیفیت بالا استفاده می کند و یکی از بهترین مارک های کشور به حساب می آمد. و خرید آن بسیار راحت است و با مراجعه به سایتشان می تانید انواع مختلف قهوه را مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن برایتان ارسال شود.

قهوه لم

هنگام تهیه قهوه لم ، از بهترین دانه های قهوه استفاده می شود و روش خاصی برای بودادن قهوه دارند که همین قضیه این برند را در بین برترین برند های قهوه ایران قرار داده است. متخصصان لم از جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات پردازشی برای بهبود کیفیت محصول استفاده می کنند.

مارک قهوه لم با هدف پر کردن خلا قهوه با کیفیت بالا تولید شده در ایران در تهران از آوریل 2017 و ترویج فرهنگ قهوه در زمینه های بو دادن ، آموزش و تجارت قهوه و محصولات مرتبط است.

این یک شرکت با مسئولیت محدود خصوصی و شرکت تولیدی تاسیس شده است. و فعالیت را از همان سال آغاز کرد. این شرکت با پشتیبانی از تجربه 20 ساله بنیانگذار خود و فعالیتهای اصولی در اکوسیستم آموزش فرهنگ و تجارت قهوه ایران ، از تخصص ، فناوری و دانش جهانی خود برای استفاده از استانداردهای بین المللی ایران استفاده می کند.

قهوه ست

قهوه ست یا کافی ست اولین مجموعه مربوط به قهوه در ایران است ، که از سال 2007 به عضویت انجمن قهوه اروپا درآمد ، مدیریت ست و بسیاری از دوره های پردازش قهوه را در کارگاه های تخصصی انجمن و به ویژه کارگاه های پردازش قهوه بر عهده داشته است.

پیش زمینه بو دادن قهوه در ایالات متحده ، ست ، یکی از پیشگامان این صنعت است. اکنون با پشتیبانی ست ، واردات گذشته و آخرین فناوری روز دنیا ، اکنون در مرحله تولید صنعتی قهوه و گروه ست هستیم و خوشحالیم که اعلام می کنیم “قهوه ست” به مارک صنعتی صنعت قهوه ست ایران تبدیل شده است.

قهوه شاران

برند شاران ( شرکت فراکوش دانه پیشداد ) اولین تولید کننده قهوه و محصولات پایه کاکائو در اصفهان است. این مارک در سال 1392 فعال شد و در سال 1695 موفق شد کلیه مجوزهای لازم را از مقامات ذیصلاح دریافت کند.

محصولات این شرکت کاملاً ارگانیک و بدون افزودن مواد نگهدارنده یا مواد افزودنی غیرمجاز است و در بسته های آلومینیومی کاملاً بهداشتی که شامل سیب سالم و مجوز از سازمان غذا و دارو است به فروش می رسد.

بهترین قهوه در ایران , بهترین مارک قهوه در ایران , مارک قهوه خوب , بهترین برند قهوه , بهترین مارک قهوه , بهترین برند قهوه در ایران , برند های قهوه در ایران , بهترین قهوه موجود در ایران , برند قهوه , بهترین برندهای قهوه دنیا , قوی ترین قهوه ایران , برند های معروف قهوه , برندهای قهوه ایرانی , بهترین قهوه ایران , بهترین قهوه ایرانی , بهترین قهوه های موجود در ایران , شرکت های تولید کننده قهوه در ایران , بهترین مارک قهوه فوری در ایران , بهترین برند قهوه ایرانی , قهوه ایرانی خوب , مارک قهوه خوب در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *