قهوه و تمام لوازم مورد نیاز برای تهیه قهوه خوشمزه را بخرید

لوازم قهوه

تا چند سال پیش ، زمانی که قهوه سازها و قهوه سازها محدود به چند نوع بودند و کار با دستگاه های قهوه ساز بسیار آسان بود ، نیازی به استفاده از لوازم قهوه نبود. با آغاز موج سوم قهوه و اختراع دستگاه های قهوه ساز جدید با کارایی و قابلیت های بیشتر ، نیاز به استفاده از ابزارهایی که به ما در تهیه قهوه کمک می کنند بیش از پیش احساس شد.

امروزه ، اگر بخواهیم یک فنجان قهوه در خانه یا محل کار برای خود یا افراد بیشتری تهیه کنیم ، علاوه بر داشتن دستگاه قهوه ، باید لوازم جانبی نیز داشته باشیم تا بتوانیم فرایند تهیه قهوه را بهتر کنترل کرده و در وقت خود صرفه جویی کنیم.

اگرچه این وسایل به عنوان لوازم جانبی قهوه شناخته می شوند ، اما برخی از آنها ضروری هستند. در این مقاله مهمترین این دستگاه ها را بررسی می کنیم.

دما یا اهرم

خرید کولر یکی از اولین موارد اساسی برای تهیه قهوه است. خروس ها در واقع وسیله ای با ظاهر متفاوت هستند. تمپر یک دستگاه قهوه ساز کارآمد با انواع مختلف قهوه ساز ، مانند دستگاه اسپرسو ساز یا موچاپات است که در طرح ها و اندازه های مختلف در بازار موجود است.

Tempera قهوه آسیاب شده را به دانه های قهوه تبدیل می کند. این به دو دلیل انجام شده است. اگر قهوه آسیاب شده را فشار ندهیم ، آب به تمام سطح ذرات قهوه نفوذ نمی کند و در نهایت یک قهوه نازک تر آماده می شود.

و دلیل دوم این است که اگر قهوه آسیاب شده را به دانه های قهوه تبدیل نکنیم ، پس از ریختن آب با فشار روی قهوه ، حجم قهوه آسیاب شده افزایش یافته و از مخزن قهوه خارج می شود. به همین دلیل داشتن دستکاری کننده ، که یکی از لوازم جانبی قهوه است ، ضروری است.

ترازوهای دیجیتال

ترازوهای دیجیتال

برای تهیه قهوه ، میزان استفاده از قهوه بر طعم قهوه تأثیر می گذارد. اگر قهوه زیاد باشد ، طعم قهوه از بین می رود و متراکم می شود. و اگر کمی قهوه را آسیاب کنیم ، قهوه نهایی بسیار نازک می شود. بنابراین برای داشتن مقدار مناسب قهوه ، خرید ترازوی دیجیتال ایده خوبی است.

ترازوهای دیجیتالی با دقت اندازه گیری بالا به ما در تهیه قهوه کمک زیادی می کند. برخی از ترازوها همچنین توانایی محاسبه لیتر در گرم و بالعکس را دارند ، به این معنی که می توان از آنها برای اندازه گیری سایر غذاها استفاده کرد.

رزین ارزان بخرید

به پارچ

اگر فکر می کنید کرم اسپرسو خوشمزه با دستگاه خاصی تهیه شده است ، بسیار در اشتباه هستید. کوزه یا کوزه شیر ظرفی است که این کار را انجام می دهد. استفاده از رزین یکی از متداول ترین و استاندارد ترین روش ها برای تهیه کف شیر است. کوزه به شما امکان می دهد شیر را به طور یکنواخت و با دقت در لیوان کف کنید.

از این کرم می توان برای تهیه کرم برای قهوه دم کرده نیز استفاده کرد. برای حفظ دمای شیر داخل کوزه ، کوزه ها از فولاد ساخته شده اند. همچنین پارچ ها در اندازه های مختلف و طرح های مختلف هستند ، بنابراین همه سلیقه ها می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

Knockbox چیست؟

ناک باکس

اگر اغلب در طول روز قهوه می نوشید ، قطعاً با مشکل ضایعات قهوه روبرو هستید. Knockbox این مشکل را حل می کند. Knockbox یک ظرف بسیار با کیفیت برای تخلیه و جمع آوری ضایعات قهوه است. با استفاده از این دستگاه می توانید رسوبات قهوه ای را که در فیلتر portafilter یا دسته یا قهوه ساز خود باقی مانده است ، خالی کنید.

لوازم جانبی قهوه تنها به چند نوع دستگاه محدود نمی شود و لوازم جانبی دیگری نیز در این خانواده وجود دارد ، بنابراین در مقاله های بعدی شما ، کافه .com به بررسی ابزارهای بیشتر مورد نیاز برای تهیه قهوه می پردازد.

سوالات متداول

آیا تاثیر دما بر طعم قهوه تأثیر می گذارد؟ آیا قهوه طعم آهن ندارد؟

نه ، تاثیری نداره

قهوه آسیاب شده باید قهوه آسیاب شود یا قهوه آسیاب شده؟

هر دو. مهم است که قبل از تهیه قهوه دانه های قهوه را به میزان لازم آسیاب کنید.

هنگام کف کردن شیر ، دمای آن چقدر باید باشد؟

دمای شیر نباید بیش از 70-60 درجه سانتیگراد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *