کافه کوبانو

اگر به خرید و نوشیدن قهوه علاقه دارید ، باید با نام قهوه و کمربند قهوه کوبانو آشنا باشید. و می دانید که چرا این دو نام معروف هستند. اما اگر اطلاعاتی در مورد این نام ها نمی دانید ، با ما همراه باشید ، زیرا قصد داریم یکی از خوشمزه ترین قهوه های جهان را به شما ارائه دهیم.

قهوه کوبا چیست؟

در مناطق جغرافیایی کره زمین منطقه ای وجود دارد که کمربند قهوه نامیده می شود. این کمربند تقریباً در حوالی خط استوا قرار دارد و شامل کشورها و مناطقی است که قهوه تولید می کنند.

کوبا در یکی از بهترین قسمتهای این کمربند واقع شده است. یعنی بین کارائیب و اقیانوس اطلس شمالی. که جزیره کوبا را به یکی از مناسب ترین مناطق برای پرورش و تولید قهوه تبدیل کرده است. اکثر مناطق کوبا پوشیده از دشتهای سرسبز با پوشش گیاهی غنی و قرمز و بدون هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی است.

این جزیره قهوه ، عربیکا و روبوستا تولید می کند ، اما عربیکا محدود است و روبوستا بسیار بیشتر است. قهوه کوبا به قهوه کوبانو معروف است که به روش خاصی با موکاپات تهیه می شود.

قهوه کوبا

قهوه برای اولین بار در کوبا در سال 1748 معرفی شد ، اما کشت قهوه از آغاز تا اوایل قرن 19 رونق پیدا نکرد. اگرچه قهوه کوبا طی سالهای گذشته توانسته است به یکی از تولید کنندگان برتر قهوه در جهان تبدیل شود ، اما به دلیل شرایط اقتصادی و سیاسی نتوانسته آن را حفظ کند.

زیرگونه های اصلی قهوه کوبا عبارتند از:

  • کافه کوبیتا
  • کافه Serrano
  • استرلا دل نورته

طرز تهیه قهوه کوبانو

اسپرسوی کوبایی (Cuban espresso) یک قهوه شیرین با بدن بادی یا تمام بدن است که روش تهیه آن در این طعم خاص بی تأثیر نیست. برای تهیه قهوه کوبانو ، 2 عکس قهوه با موکاپات درست کنید. در همین حال ، در یک لیوان کوچک ، 2 قاشق چای خوری شکر قهوه ای بریزید.

بعد از دم کشیدن قهوه ، کمی قهوه به قندها اضافه کنید. به شدت هم بزنید تا کرمی شود. سپس این مخلوط را به مواد قهوه اضافه کرده و هم بزنید. هنگامی که خوب ترکیب شد ، بنوشید.

برای خرید قهوه کوبایی یا بنزین و موکاسین برقی حتما به کافی دات کام مراجعه کنید. ممنون که تا آخر با ما بودید