هنر لاته چیست؟ چه ابزاری برای خلق هنر متاخر لازم است؟ – قهوه دات کام

هنر لاته چیست؟

وقتی برای خرید قهوه به کافه یا کافی شاپ می روید ، قطعاً نه تنها به طعم قهوه ، بلکه به شکل ظاهری آن نیز توجه می کنید. مخصوصاً اگر قهوه با شیر مخلوط شود. مثل قهوه لاته یا کاپوچینو.

این قهوه های گرم هم طعم بسیار مطبوعی دارند و هم ظاهری فوق العاده جذاب. علاوه بر این ، با کمک این برنامه ها می توانید بفهمید که آیا قهوه ای که برای شما سرو می شود از کیفیت خوبی برخوردار است یا خیر. چطور ؟؟ برای پاسخ به این س ،ال ، باید هنر دیرهنگام را تعریف کنیم.

هنر لاته چیست؟

Late Art به معنای افزودن شیر کف به قهوه است ، البته به روشی خاص و کاملاً حرفه ای. این هنری است که هر باریستایی باید در آن تخصص داشته باشد. از آنجا که این طرح ها هرچه خلاقانه و دقیق تر باشند ، مهارت های باریستا را نشان می دهند.

همچنین اگر شیر از بافت صاف و مخملی برخوردار باشد ، این نشان دهنده کف خوب شیر است. و غلظت قهوه و رنگ کرم آن نشان می دهد که آیا استخراج خوبی از قهوه انجام شده است یا خیر. اما باریستا با چه ابزاری این کار را انجام می دهد؟

آموزش هنر Latte

لوازم جانبی هنری Latte

ابزار اصلی برای ایجاد هنر متاخر دستگاه اسپرسو و زمین است. با ریختن شیر در کفگیر و قرار دادن آن در زیر نازل بخار اسپرسو ، باریستا شیر را کف می کند ، کف شیر تولید می کند و آن را به روشی خاص به قهوه اسپرسو اضافه می کند.

دستگاه قهوه دوم مطبوعات فرانسه است. با پرس فرانسه می توانید شیر را کف کنید و یا کف شیر درست کنید. اگرچه دستگاه اسپرسو با کیفیت وجود ندارد ، اما با آن می توانید از هنرهای لاته و لاته خوشمزه استفاده کنید.

قلم لاته هنری ابزاری ویژه برای طراحی و ایجاد طرح های جدید فنجان قهوه است. و دیگر نمی توانید شیر را با آن کف کنید.

و در پایان ، الگوی هنری متاخر به کمک باریستا می آید. با این حال ، باریستا نیازی به الگو ندارد و در واقع این الگوها برای مبتدیان است. افرادی که می خواهند این قهوه های خوشمزه را در خانه درست کنند.

بگذارید هنر هنری باشد که از طریق تمرین آموخته شود. و با کمک آن می توانید از اکثر نوشیدنی های قهوه طرح های زیبایی ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *