ویژگی های یک دستگاه اسپرسو با کیفیت خوب چیست؟

خصوصیات یک دستگاه اسپرسو ساز خوب چیست؟

قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان است. این بدان معناست که خرید قهوه حدود 3 میلیارد فنجان در روز است که بیشتر آن با دستگاه اسپرسو تهیه می شود. و این در حالی است که روز به روز بر تعداد طرفداران قهوه افزوده می شود.

بنابراین ، انواع مختلفی از قهوه در جهان وجود دارد ، یکی از پرمصرف ترین ها ، قهوه است. در حقیقت ، قهوه اسپرسو روشی برای تولید قهوه غلیظ است که با دستگاه اسپرسو تهیه می شود.

بر این اساس ، امروزه نیاز به دستگاه اسپرسو در میان لوازم آشپزخانه ، در محل کار و به ویژه در تجهیزات کافه بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

در مقاله های قبلی ما در مورد نحوه کار دستگاه اسپرسو بحث کردیم ، اما در این مقاله ویژگی های یک دستگاه اسپرسو ساز خوب را بررسی کردیم ، زیرا کیفیت دستگاه اسپرسو در طعم قهوه بسیار تأثیرگذار است.

دستگاه اسپرسو بخرید

ویژگی های دستگاه اسپرسو ساز خوب

بعد از یک روز سخت ، برای صبحانه ، برای رفع خستگی در میانه روز ، برای اینکه شب نخوابید … ، قهوه نوشیدنی است که بسیار مفید است. داشتن یک اسپرسو ساز خوب به شما کمک می کند تا قهوه را با طعم عالی درست کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید. در زیر ویژگی های دستگاه اسپرسو ساز خوب آورده شده است.

قدرت دستگاه اسپرسو و فشار بخار

قدرت دستگاه هنگام خرید دستگاه اسپرسو مهم است. توان دستگاه در فشار بخار آن است. یعنی مقدار توان مورد نیاز برای تولید فشار بخار برای تولید یک فنجان قهوه با کیفیت. هرچه فشار بخار در دستگاه اسپرسو بیشتر باشد ، کیفیت اسپرسو نیز بهتر است. حداکثر فشار بخار 15 برابر و با توان 1000 تا 1600 وات است.

مواد بدنه دستگاه اسپرسو

مواد بدنه دستگاه اسپرسو علاوه بر زیبایی به دستگاه ، کیفیت دستگاه و دوام آن را نیز تعیین می کند. انتخاب دستگاه اسپرسو با بدنه قوی به شما این امکان را می دهد که مدت زمان طولانی تری از دستگاه خود استفاده کنید.

پورتافیلتر یا دسته دسته

پورتافیلتر یا دسته دسته

دسته گروهی یا پورتافیلتر بخشی از دستگاه اسپرسو است که در آن قهوه آسیاب شده برای استخراج قرار می گیرد. فیلتر Perta سطح کیفیت دستگاه اسپرسو را نشان می دهد. پارامترهایی مانند قسمت پلاستیکی ، فولاد و وزن پرتو فیلتر دوام دستگاه را تضمین می کند و بر عمر دستگاه تأثیر می گذارد.

سبد پورتافیلتر

سبد پورتافیلتر یا ظرف قهوه آسیاب شده یک فیلتر فلزی شبیه سبدی است که قهوه آسیاب شده را در خود نگه می دارد. سبد Portafilter دو نوع فشرده و فشرده نشده است ، مدل خانگی دستگاه های اسپرسو از سبدهای فشرده استفاده می کند که به شدت روی میزان خامه قهوه اسپرسو تأثیر می گذارد.

عملکردهای مختلف دستگاه اسپرسو

عملکرد دستگاه اسپرسو در سودآوری آن تأثیر بسزایی دارد ، زیرا برخی از دستگاه های اسپرسو با کیفیت علاوه بر تولید قهوه اسپرسو ، می توانند قهوه فیلتر یا قهوه فرانسوی را نیز تهیه کنند. در نتیجه می توانید از قهوه فرانسوی در کنار اسپرسو لذت ببرید. برخی دستگاه های اسپرسو همچنین توانایی تهیه اسپرسو با پودر قهوه ، حصیر قهوه و کپسول قهوه را دارند.

به عنوان مثال دستگاه اسپرسو نوا می تواند اسپرسو را با پودر قهوه درست کند و با نازل بخار امکان ساخت شافت کاپوچینو وجود دارد.

دستگاه اسپرسو بخرید

ویژگی های منحصر به فرد

سیستم خاموش شدن خودکار: این عملکرد به این معنی است که اگر دستگاه در مدت 15 دقیقه کار نکند ، به طور خودکار خاموش می شود.

سیستم شستشوی خودکار: این ویژگی در برخی از دستگاه ها وجود دارد که باعث نگرانی در مورد تمیز کردن دستگاه می شود

دستگاه اسپرسو نیمه صنعتی بارنی ، دستگاه اسپرسو نیمه صنعتی جمییلای ، دستگاه اسپرسو دستگاه نیمه صنعتی نوا نیمه دستگاه های اسپرسو هستند که قابلیت برش و شستشوی خودکار را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *