چگونه قهوه را در خانه نگهداری کنیم؟

قهوه وقتی تازه است خوشمزه است. بنابراین چگونه می توان آن را در خانه نگه داشت تا برای همیشه تازه بماند؟

نکات و ترفندهای زیادی وجود دارد ، اما برخی از آنها بیشتر از اینکه فواید داشته باشند ضرر دارند. ادامه مطلب را بخوانید و بدانید که چرا ما باید قهوه را به درستی ذخیره کنیم. چگونه می توانید این کار را در خانه انجام دهید و نکات مهم برای دریافت بهترین قهوه.

چرا ذخیره قهوه مهم است؟

سیب زمینی ها در کابینت های خشک و تاریک و پنیرها در یخچال نگهداری می شوند. بسیاری از قوانین شناخته شده در مورد چگونگی تازه نگه داشتن غذاهای مورد علاقه خود در خانه وجود دارد.

این امر خصوصاً در مورد نوشیدنی صبحگاهی مورد علاقه شما ، قهوه صدق می کند. اگر به درستی ذخیره نشود ، بهترین طعم خود را از دست می دهد. دانیل هربرت[1] قهرمان قهوه جام جهانی 2019 ، که در ایرلند زندگی می کند ، گفت: “قهوه تاریخ انقضا ندارد ، اما این به این معنی نیست که شما را بیمار نمی کند.”

نحوه نگهداری قهوه در خانه
نحوه نگهداری قهوه در خانه

اگر این خبر خوبی است ، قهوه قدیمی دیگر بهترین کار نیست. قهوه غذایی است و مانند همه غذاها با اکسیژن واکنش نشان می دهد و با گذشت زمان راکد می شود. دانیل به من می گوید که قهوه طراوت و طعم خود را از دست می دهد.

رایحه و رایحه آن چیزی است که قهوه را خوشمزه می کند. بنابراین وقتی این کمبودها به دلیل قرار گرفتن در معرض اکسیژن است ، می توانید یک لیوان کمتر دلپذیر بنوشید. با این حال ، اگر به درستی نگهداری شود ، می توانید طراوت قهوه را حفظ کرده و همچنین طعم آن را برای مدت زمان طولانی تری بهبود ببخشید.

نحوه نگهداری قهوه در خانه

ما تمام مراحل را با هم آماده کرده ایم تا مطمئن شویم قهوه خود را تا جای ممکن در خانه نگه دارید.

  1. تاریخ پخت را بررسی کنید.

نیازی به خرید مواد باقیمانده نیست ، بنابراین حتماً تاریخ برشته شدن قهوه را بررسی کنید. این اولین قدم برای تازه نگه داشتن قهوه در خانه است.

دینل به من گفت که توصیه می شود قهوه تا حد ممکن تازه باشد ، زیرا قهوه با گذشت زمان طعم و رایحه خود را از دست می دهد ، بنابراین بهتر است یک فنجان قهوه با دانه های قهوه تازه تهیه کنید.

دانیل می گوید: “سعی کنید به خاطر داشته باشید که قهوه نیاز به گاززدایی دارد ، بنابراین باید چهار تا هفت روز پس از برشته شدن آن را بگذارید تا گاززدایی شود.” در فرآیند بو دادن گازهای مختلفی از جمله دی اکسید کربن در دانه وجود دارد. این دی اکسید کربن پس از بو دادن همچنان از دانه آزاد می شود ، این فرآیند گاز زدایی نامیده می شود.

تاریخ پخت

اگر قهوه فیلتر درست می کنید ، باید چند روز پس از تاریخ بو دادن از قهوه خود استفاده کنید. در صورت تهیه اسپرسو ، توصیه می شود حداقل هفت روز صبر کنید. در غیر این صورت ، گازهای موجود در دانه می تواند از ورود آب جلوگیری کرده و از استخراج آن جلوگیری کند ، که منجر به پیری و بد مزه شدن آن می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *