آفوگاتو چیست؟

ما به روزهای گرم تابستان نزدیک می شویم و باید همزمان قهوه و یک نوشیدنی سرد بنوشیم. اما آیا ممکن است؟ بله ، قطعاً می توانیم این روزها یک قهوه بی نظیر اما عالی درست کنیم.

همانطور که می دانید قهوه معمولاً به دو روش تهیه می شود. استفاده از آب جوش و استفاده از آب سرد یا دمای محیط. به طور طبیعی ، تهیه قهوه با آب سرد ، قهوه سرد خواهید نوشید. اما در این مقاله یک نوشیدنی یا دسر جذاب ارائه خواهید کرد که با اسپرسو تهیه شده اما خنک است.

آفوگاتو چیست؟

آفوگاتو یک دسر خوشمزه است که در ایتالیا متولد شده و سپس به راحتی وارد فهرست کافه های سراسر جهان می شود. دسر تهیه شده با ترکیبی از اسپرسوی گرم و بستنی سرد. دو ماده محبوب در سراسر جهان.

علاوه بر این ، دلیل دیگری که به محبوبیت این دسر افزود ، طرز تهیه آن است. زیرا به مواد بسیار کمی نیاز دارد و به سرعت آماده می شود.

روش تهیه آفوگاتو به روش ایتالیایی تهیه قهوه اسپرسو با دستگاه اسپرسو و سپس ریختن قهوه روی یک گلوله بستنی سنتی است. تهیه این دسر به هیچ وجه پیچیده نیست. بلکه تنها مرحله دشوار برداشت صحیح و اصولی قهوه است.

طرز تهیه Afugato

اما از آنجا که مردم طعم های مختلف بستنی و قهوه را دوست دارند ، هنگام تهیه آفوگواتو نیز تغییراتی در آن ایجاد می کنند. به عنوان مثال ، آنها از بستنی با طعم میوه استفاده می کنند. یا به جای اسپرسو از قهوه دم کرده گرم استفاده کنید.

و اکنون به این سوال مهم رسیدیم که آیا آفوگاتو یک دسر است یا یک نوع نوشیدنی قهوه؟ پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد. زیرا در ایتالیا آفوگاتو به عنوان یک دسر معرفی می شود ، اما در بقیه جهان نوشیدنی است.