انواع روش های تهیه قهوه با سازندگان مختلف قهوه – Coffee.com

روش های مختلفی برای تهیه قهوه

قهوه به نوشیدنی محبوب و لذت بخشی در زندگی روزمره بسیاری از افراد تبدیل شده است. تا آنجا که این افراد به جای داشتن قهوه ساز ، قهوه سازهای مختلفی را خریداری می کنند.

از آنجا که قهوه از این ویژگی برخوردار است ، کافی است فقط یکبار امتحان کنید. سپس آنقدر عاشق آن خواهید شد که می خواهید قهوه شما همیشه با شما باشد و آنها قهوه های مختلفی بنوشند.

به همین دلیل روش های مختلفی را برای تهیه قهوه امتحان می کنید. این روش ها شامل موارد زیر است:

انواع روش های تهیه قهوه و دستگاه های قهوه ساز آنها

نوشیدنی های قهوه انواع مختلفی دارند ، اما در واقع 4 روش برای تهیه قهوه وجود دارد. این بدان معنی است که تمام نوشیدنی های قهوه را می توان با این 4 روش تهیه کرد. این 4 روش شامل موارد زیر است:

قهوه اسپرسو

قهوه اسپرسو و قهوه ساز آن

اسپرسو پرمصرف ترین نوع نوشیدنی قهوه است. زیرا علاوه بر داشتن طعم بسیار جذاب ، اساس بسیاری از قهوه های دیگر نیز می باشد. روش تهیه قهوه اسپرسو با عبور آب جوش از قهوه آسیاب شده است.

این کار توسط دستگاه اسپرسو انجام می شود. البته می توانید قهوه اسپرسو را نیز با موکاپات تهیه کنید ، اما طعم آنها کمی متفاوت است.

دستگاه اسپرسو در سال 1884 در ایتالیا توسط شخصی به نام آنجلو موریواندو ساخته شد. اما چند سال بعد ، در سال 1901 ، مکانیکی به نام Betterza دستگاه آقای آنجلو را اصلاح کرد و قطعات جدیدی اضافه کرد.

دستگاه های اسپرسو امروزی اگرچه با آقای Betterza تفاوت زیادی دارند اما از همان دستگاه اسپرسو پیروی می کنند.

قهوه ترک

قهوه ترک

قهوه ترکی سنتی ترین روش تهیه قهوه است. منشا exact دقیق قهوه ترک مشخص نیست ، اما بسیاری معتقدند که منشا آن از دربار عثمانی (ترکیه امروزی) است. اما نکته مهم در اینجا این است که روش تهیه قهوه ترک از همان ابتدا تاکنون یکسان است.

یک قهوه ساز خوب کتاب قهوه ترک است که به آن قهوه ایبریک یا جوشان نیز می گویند. به نظر می رسد شیر جوش است ، اما مدل های زیادی وجود دارد. در ابتدا ، قهوه روی شن و ماسه گرم دم می شود. اما اکنون ماسه های گرم با حرارت اجاق گاز جایگزین شده اند.

قهوه فوری

قهوه فوری

قهوه های آماده شده برای نسل سوم است. صنعت قهوه دارای سه نسل یا سه موج است که موج سوم آن تحول اساسی در صنعت قهوه و تولیدکنندگان قهوه ایجاد کرده است.

در این دوره ، قهوه های جدیدی با قهوه سازهای جدید و ویژه در بازار ظاهر می شوند که بسیار پرحرف هستند. دستگاه های قهوه مانند کوماکس ، سایفون ، Coldbro ، Poor Over ، Europress ، ….

نکته جالب در مورد قهوه های دم کرده این است که اگرچه روش تهیه قهوه در دستگاه های قهوه ساز تقریباً یکسان است اما قهوه های آنها طعم کاملاً متفاوتی دارند.

و قهوه به گونه ای تهیه می شود که دانه های قهوه آسیاب شده برای مدت 3-5 دقیقه در آب جوش غوطه ور می شوند.

قهوه فرانسوی

قهوه فرانسوی

سرانجام به جدیدترین و صحیح ترین روش قهوه رسیدیم که قهوه فرانسوی نامیده می شود. قهوه فرانسوی نسبت به سایر قهوه ها سبک و نازک است.

قهوه نازک است زیرا فنجان های بزرگ قهوه سرو می شود. برای تهیه قهوه فرانسوی به پرس فرانسه یا دستگاه برقی فرانسوی نیاز دارید.

مطبوعات فرانسه سازوکاری مشابه تهیه قهوه دارند و دستگاه های برقی فرانسه تقریباً مانند دستگاه های قهوه برقی هستند. اما تفاوت اصلی قهوه فرانسوی با سایر قهوه ها در میزان دانه های قهوه آسیاب شده است. برای تهیه قهوه به زبان فرانسه ، دانه های قهوه باید تا حد زیادی آسیاب شوند.

وجه اشتراک همه این روش های تهیه قهوه این است که وقتی قهوه درست می کنید ، رایحه قهوه کل فضا را پر می کند و این اولین قدم برای لذت بردن از قهوه است.

اکنون ، برای خرید این قهوه سازها ، به وب سایت coffee.com بروید. فروشگاه اینترنتی Coffee.com یکی از معتبرترین مارک های فروش دانه های قهوه ، دستگاه های قهوه ساز و لوازم جانبی آنهاست.

سوالات متداول

آیا برای هر یک از این روش ها لازم است از یک دانه قهوه خاص استفاده کنید؟

نه انتخاب دانه های قهوه برای هر یک از این روش ها سلیقه ای است.

آیا برای ساخت قهوه ساز باید از فیلتر قهوه استفاده کرد؟

بله ، تمام دستگاه های قهوه ساز فیلترهایی برای کاغذ ، پارچه یا فلز دارند.

آیا مقدار کافئین موجود در قهوه در این 4 روش یکسان است؟

نه میزان کافئین موجود در قهوه تنها به نحوه تهیه قهوه بستگی ندارد. عوامل زیادی در تعیین میزان کافئین قهوه نقش دارند.

آیا آنها قهوه دم کرده و خط کش قهوه دارند؟

نه قهوه سازهای نسل سوم به دلیل فیلتر ، رنگ قهوه ای شفاف و بدون کف قهوه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *