مشاهده و مقایسه دستگاه های اسپرسو برقی و دستگاه های مینی اسپرسو قابل حمل

دستگاه اسپرسو

اگر روزانه 2-3 فنجان قهوه می نوشید ، مهمترین چیز خرید یک دستگاه قهوه ساز است. زیرا با این کار دیگر لازم نیست به کافه بروید یا از قهوه بیرون برای نوشیدن قهوه استفاده کنید. کافی است دستگاه قهوه خود را روشن کنید.

اما در بین دستگاه های قهوه ساز ، دستگاه های اسپرسو انتخاب بهتری هستند. زیرا قهوه اسپرسو حاوی کافئین بیشتری است و می توان آن را با قهوه های مختلف تهیه کرد. و از آنجا که این دستگاه ها محبوبیت زیادی کسب کردند ، برخی از شرکت ها دستگاه های اسپرسو قابل حمل ساختند که به عنوان مینی پرسونا و نانو پرسونا شناخته می شوند.

در این مقاله با ما همراه باشید تا بفهمید کدام دستگاه قهوه خرید بهتر است.

دستگاه اسپرسو برقی

دستگاه اسپرسو اولین بار توسط آنجلو موریواندو در تورین ایتالیا در سال 1884 ساخته شد. دستگاه های امروزی تفاوت چندانی با نمونه اولیه آن ندارند. از لحاظ ظاهری تفاوت محسوسی وجود دارد و اینکه ویژگی های بیشتری به دستگاه های اسپرسو اضافه شده است.

مهمترین چیزی که باعث محبوبیت این دستگاه در بین مردم شد این بود که در مدت زمان کوتاهی قهوه درست کرد. این امر قهوه اسپرسو را به پایه ای برای تهیه انواع نوشیدنی های قهوه تبدیل کرد.

یکی از نکاتی که خرید دستگاه اسپرسو را توجیه می کند و ویژگی های اصلی که به آن اضافه می شود نصب نازل بخار (نازل) در آنها است. با این ویژگی علاوه بر تهیه قهوه اسپرسو ، می توان شیر را کف (خامه ای) کرد. بنابراین ، آن را به لیست نوشیدنی های دیگری که می توان با اسپرسو تهیه کرد اضافه می شود. قهوه ای مانند: کاپوچینو ، لاته ، ….

اما نمی توان انتظار داشت که یک قهوه ساز با این ویژگی ها سبک باشد و می توانید آن را با خود حمل کنید. مشکل در دستگاه های قهوه ساز مینی پرسو و نانو پرسو برطرف شده است.

مینی پرسو

دستگاه اسپرسو کوتاه

پس از پاسخ مقاومت ناپذیر دستگاه اسپرسو ، واكاكو تصمیم گرفت دستگاه قهوه سازى بسازد كه قهوه اسپرسو را با همان سرعت تولید كند ، اما قابل حمل باشد. بنابراین ، در سال 2014 ، او اولین دستگاه های قهوه Mini Perso را به بازار معرفی کرد.

و همانطور که انتظار دارید ، خرید مینی پول ها باعث موفقیت Wakaku شد. زیرا دستگاه اسپرسو ساخت این شرکت 360 گرم با ارتفاع 17.5 سانتی متر (کمتر از خط کش 20 سانتی متر) وزن داشت. و می توانید داخل کیسه ای بگذارید و با خود به محل کار ، گردش ، مهمانی ، مسافرت بروید.

برای راحتی بیشتر ، او درب مینی پرسونا را به گونه ای ساخت که نیاز به لیوان برطرف شود. از طرف دیگر ، از آنجا که این دستگاه فاقد نازل بخار است ، امکان تهیه قهوه های مختلف با آن وجود ندارد. علاوه بر این ، دستگاه های اسپرسو برقی نیازی به آب جوش ندارند ، زیرا دستگاه خود آب را به اندازه کافی گرم می کند. اما در مینی پرس باید آب جوش تهیه کنید.

انتخاب و خرید کدام دستگاه اسپرسو بستگی به این دارد که کجا و در چه شرایطی از آن استفاده می کنید. حتی می توانید از هر دو استفاده کنید. و اگر می خواهید آنها را بخرید ، حتماً به کافی شاپ مراجعه کنید. یک پیشنهاد شگفت انگیز در انتظار شماست.

سوالات متداول

آیا مینی پرسو و نانو پرسو متفاوت هستند یا با نام های مختلفی هستند؟

نه ، آنها یکسان نیستند ، nano perso یک قهوه ساز با کیفیت بهتر و اندازه کوچکتر از mini perso است.

ابعاد دستگاه اسپرسو چیست؟

اندازه دستگاه های اسپرسو برقی بسیار متفاوت است. اما اندازه بعضی از آنها 24 x 32 37 37 سانتی متر و وزن آنها بیش از 2 کیلوگرم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *