معرفی دو مارک محبوب قهوه ، Dunkin ‘Donut و McCoffee – Coffee.com

مارک قهوه

پس از معرفی و شکل گیری مارک های معروف در زمینه فروش و خرید قهوه ، به دو مارک بسیار محبوب Dunkin ‘Donut و McCoffee رسیدیم. برای آشنایی با تاریخچه جالب این مارک های معروف با ما همراه باشید.

دونات دانکین

شرکت Dunkin ‘Donut آمریکا یکی از 5 مارک برتر در رتبه بندی بهترین قهوه ها و کافه های جهان است. این برند با استفاده از قهوه با کیفیت بالا و طعم های مختلف توانسته رضایت مشتریان خود را از سراسر جهان جلب کند.

قهوه دونکت دونات

فروشگاه Dunkin ‘Donuts با فروش پیراشکی ، قهوه و شیرینی مانند دونات ، مافین و در کوینسی ، ماساچوست در سال 1950 افتتاح شد.

اما در حقیقت Dunkin ‘Donut فعالیت خود را از سال 1347 آغاز کرد. ویلیام روزنبرگ فروش دونات و قهوه را امسال با افتتاح فروشگاهی به نام Open Kettle آغاز کرد. ویلیام روزنبرگ پس از دو سال و موفقیت در فروش پیراشکی و قهوه تصمیم گرفت تجارت خود را گسترش دهد.

به همین دلیل در سال 1950 با تغییر نام فروشگاه خود ، این اقدام موفق را انجام داد. به حدی که این شرکت اکنون با بیش از 10 هزار شعبه در 32 کشور به عنوان یکی از رقبای استارباکس شناخته می شود.

شعبه Dunkin ‘Donuts که در درجه اول به عنوان حق رای دادن فعالیت می کند ، در بسیاری از پمپ بنزین ها ، سوپرمارکت ها ، مراکز خرید ، فرودگاه ها و فودکورت ها در سراسر جهان توزیع می شود.

Dunkin ‘Donuts به همراه بستنی فروشی معروف Baskin-Robbins توسط شرکتی به نام Dunkin’ Brands اداره می شود. این دو شعبه در بسیاری از شهرهای آمریکا در یک مکان قرار دارند.

جدیدترین قهوه با طعم کدو تنبل Dunkin Donut که توسط این شرکت برای هالووین تولید شده است ، یک قهوه خاص و منحصر به فرد است. طعم فوق العاده ، همراه با تلخی کلاسیک ، برای قهوه اسپرسو ایده آل است.

علاوه بر قهوه ، نوشیدنی های دیگری نیز سرو می شود ، از جمله قهوه دم کرده سرد ، ماکیاتو ، بستنی ، شکلات داغ.

قهوه مک کافی است

مک کافه

فروشگاه های زنجیره ای مک دونالد پس از موفقیت چشمگیر خود تصمیم به گسترش و گسترش تجارت خود گرفتند. به همین دلیل آنها در سال 1993 زنجیره مک کفی را افتتاح کردند.

به این ترتیب علاقه مندان و مشتریان مک دونالد دیگر مجبور نیستند بعد از غذا به استارباکس یا کافه های دیگر برای نوشیدن قهوه بروند. زیرا هر جا فروشگاه مک دونالد باشد ، مک کافه حضوری پر رنگ دارد.

ما در حال حاضر فروشگاه های زنجیره ای McCoffee داریم ، که McCaffe ، یک زنجیره قهوه پیشرو در کشورهایی مانند استرالیا و نیوزیلند است.

با توجه به پتانسیل مک دونالد و گسترش سریع آن در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته ، می توان اطمینان داشت که مک کاف در سال های آینده حضور گسترده تری در سراسر جهان خواهد داشت.

Coffee.com یک فروشگاه آنلاین معتبر است که انواع قهوه سازها ، دستگاه های اسپرسو و لوازم جانبی آنها را به فروش می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *