طرز تهیه اسپرسو با دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی

دستگاه اسپرسو بخرید

با توجه به محبوبیت اسپرسو و نیاز به خرید دستگاه اسپرسو ، دستگاههایی با عملکردها و قابلیتهای مختلف ساخته شدند. به عنوان یک اسپرسو ساز خانگی ، اسپرسو ساز صنعتی ، اسپرسو ساز سیار ، … از آنجا که قهوه اسپرسو آنقدر محبوب است که هر کجا که باشیم ، چه در خانه ، در محل کار یا حتی برای تفریح ​​و گردش ، همیشه نیاز به نوشیدن را احساس می کنیم. این قهوه خوشمزه

در این مقاله با ما همراه باشید تا طرز تهیه اسپرسو با دستگاه های اسپرسو نیمه صنعتی قابل استفاده در خانه ، محل کار و حتی کافه ها را توضیح دهیم.

انواع دستگاه های اسپرسو نیمه صنعتی

اسپرسو سازهای نیمه صنعتی زیادی با نامهای مختلف در بازار وجود دارد اما از معتبرترین دستگاههای اسپرسو ساز در ایران می توان به Nova ، Mobashi ، Jamilai ، Barni ، Delonghi ، … اشاره کرد که از بین این مارک ها اسپرسو ساز Nova مدل ترین و محبوب.

کارایی تمام دستگاه های اسپرسو سازی نیمه صنعتی مشابه است. تفاوت اصلی آنها در قدرت موتور و میزان فشار آب جوش است که یک واحد – بار است. بنابراین بدون نگرانی در مورد نام مارک اسپرسو خود به خواندن مقاله ادامه دهید.

مواد لازم برای تهیه اسپرسو

علاوه بر دستگاه اسپرسو ، لوازم جانبی دیگری نیز وجود دارد که داشتن یک اسپرسوی خوشمزه از جمله آسیاب قهوه ، تمپر یا غلتک ، پد ، قفل ، پورتافیلتر و … ضروری است که به مرور کار همه را توضیح می دهد.

آسیب ناشی از قهوه برقی را بخرید

طرز تهیه اسپرسو با دستگاه اسپرسو

بهترین نوع دانه های قهوه برای خرید قهوه اسپرسو ، دانه های قهوه بو داده تیره با ترکیبی از قهوه عربیکا و روبستا است. برای تهیه اسپرسو ، ما به قهوه آسیاب شده با کلاس بسیار نرم نیاز داریم که هرچه قهوه را در زمان ساخت اسپرسو نزدیکتر خرد کنیم ، طعم و رایحه اسپرسوی ما بهتر می شود.

آسیاب قهوه هم به صورت برقی و هم دستی در دسترس است که به طور طبیعی کار با آسیاب قهوه برقی کار ساده تری است. همیشه بخاطر داشته باشید که قهوه باید با آسیاب قهوه نرم آسیاب شود.

بعد از آسیاب قهوه ، به دستگاهی به نام پورتافیلتر نیاز داریم. Portafilter قسمت اساسی دستگاه اسپرسو است که باید جداگانه خریداری شود. در واقع ، پورتافیلتر یک گلدان قهوه در دستگاه های اسپرسو است که به گروه سر دستگاه متصل است.

بعد از آسیاب کردن قهوه ، آن را درون یک فیلتر فیلتر بریزید. اگر پودر قهوه را فشار ندهیم ، آب جوش که تحت فشار وارد پورتافیلتر می شود به راحتی بدون تماس با تمام پودر قهوه از پورتافیلتر خارج می شود و باعث اسپری شدن رقیق می شود.

کولر بخرید

ادویه دستگاهی است که برای فشردن قهوه آسیاب شده بسیار مناسب است. فقط مزاج را روی پورتافیلتر قرار داده و سطح قهوه را با کمی فشار صاف کرده و پودر قهوه را به دانه های قهوه تبدیل کنید.

پس از فشردن قهوه آسیاب شده ، پورتافیلتر را به گروه سرها متصل کرده و دستگاه اسپرسو را روشن کنید. چند ثانیه دیگر یک لیوان اسپرسوی خوشمزه و معطر می نوشیم.

سطح اهرم یا مزاج نباید آسیب ببیند یا خراشیده شود. برای جلوگیری از این آسیب ها دستگاهی به نام فرش سخت شده ساخته می شود. Temper Matt وسیله ای ساخته شده از چوب یا سیلیکون است که در آن مکانی نصب می شود که مخصوص مزاج است و با قرار دادن خو یا اهرم بر روی آن ، اهرم برای مدت طولانی مستحکم می ماند.

همچنین برخی از تشک ها به گونه ای طراحی شده اند که برای راحتی کاربر ، مکانی برای فیلتر پورتافی روی آن قرار داده شده است.

Knockbox همچنین ظرف مخصوص سلولز اسپرسو است. اگر در طول روز بیش از 2 عکس اسپرسو تهیه کنید ، حتما با مشکل کف قهوه روبرو شده اید. Knockbox ابزاری است که به راحتی این مشکل را برطرف می کند.

کافیست Knockbox را در کنار اسپرسو قرار داده و بعد از هر بار استفاده ، اسپرسو را درون آن بریزید. پس از تهیه آخرین فنجان اسپرسو ، کل فرنی را یک باره در سطل آشغال بریزید.

فروشگاه اینترنتی Coffee.com با سالها فعالیت در صنعت قهوه برای راحتی شما ، همه این محصولات را با برترین مارک ها برای خرید آنلاین در وب سایت خود قرار داده است.

سوالات متداول

آیا هر مزاجی مختص فیلتر پورتافیل است؟

اندازه پورتافیلترها اندازه است و شما باید مطابق اندازه پورتافیلتر دما را بخرید.

هزینه نصب ترکیبی قهوه Robesta و Arabica چقدر است؟

به ذائقه بستگی دارد اما معمولاً عربیکا بیشتر از روبستا است.

آیا معابد پلاستیکی دستگاه ها خود خوب هستند یا باید از معابد فلزی استفاده کنید؟

مزاج های پلاستیکی نیز خوب هستند ، اما مزاج های پلاستیکی نیرویی را که خواص فلزی به سطح قهوه وارد می کنند وارد نمی کنند.

آیا روغن قهوه در اسپرسو مانده است؟

بله ، اسپرسو حاوی روغن قهوه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *