معرفی بهترین مارک خارجی و نوع قهوه

معرفی بهترین مارک خارجی و نوع قهوه

مارک و نوع قهوه یکی از سوالات متنوع مصرف کنندگان می باشد زیرا هر نوع قهوه ویژگی های مختلفی داشته و مارک های مختلف که در قالب برند های معروف عرضه می شود کیفیت های متفاوتی دارند.

بهترین نوع قهوه

اگر منظور شما از نوع قهوه همان انواع قهوه هست می توانید در پست مربوط به انواع دانه قهوه با آن آشنا شوید ولی اگر می خواهید با نوع های برند قهوه و تفاوت های آن آشنا شوید با ادامه مقاله همراه بمانید.

بهترین مارک قهوه

قهوه در مناطق مختلفی تهیه می شود ، بنابراین طعم و خلوص آن متفاوت است. همچنین بین نحوه ساخت و مواد تشکیل دهنده آن تفاوت وجود دارد.در نتیجه ، مارک های مختلف قهوه وجود دارد. بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای قهوه وجود دارند که علاقه مندند با توجه به دستور العمل ها و سبک های منحصر به فرد خود ، قهوه درست کنند.

بسیاری از مارک های مناسب قهوه در سراسر جهان وجود دارد که مهمترین آنها در زیر ذکر شده است. ایران برخی از این مارک ها را دارد که می توان از آنها برای تهیه قهوه استفاده کرد. در زیر برخی از بهترین ها آورده شده است. معرفی یک برند جهانی قهوه که به شما امکان می دهد مشخصات آن را بشناسید.

برند های خارجی قهوه

برند های معتبر خارجی زیادی وجود دارند که قهوه تولید می کنند، در زیر لیست آن ها را که طرفداران بیشتری دارند قرار دادیم و برای هر کدام توضیحات مختصری نوشته ایم.

  1. قهوه کاستا
  2. قهوه استارباکس
  3. برند 8 اکلاک
  4. برند Peets Coffee
  5. قهوه دانکین دونات
  6. مک کافه

قهوه کاستا costa

یکی از بزرگترین فروشگا ه های زنجیره ای قهوه در انگلیس و یکی از رقیبان دیرینه استارباکس، قهوه کاستا دومین قهوه فروشی زنجیره ای در دنیا است و از این رو یکی از برترین مارک های قهوه در بازار است.

قهوه کاستا تقریباً در 31 کشور جهان وجود دارد و بیش از 5 هزار فروشگاه دارد که در آن قهوه سرو می شود.شکلات داغ، چای، نوشیدنی های سرد مانند قهوه سرد و مخلوط یخ، ساندویچ و سایر غذاهای مکمل برخی از انواع غذاها و نوشیدنی های ارائه شده در قهوه کاستا هستند.قهوه کاستا خود را به عنوان یک برند برتر قهوه قرار داده و آن را از طریق رسانه ها به خوبی معرفی و با حفظ کیفیت ماندگاری خود را تضمین می کند!با این حال، از نظر کل فنجان قهوه فروخته شده، فاصله زیادی بین قهوه کاستا و استارباکس وجود دارد.

برند قهوه استارباکس

استارباکس سهم زیادی از بازار قهوه آمریکا را دارد و بیش از 50،000 فروشگاه در سراسر جهان دارد. استارباکس روزانه میلیون ها فنجان قهوه می فروشد. بسیاری عادت دارند صبح قهوه استارباکس بنوشند.

این برند سالهاست که از تبلیغات و جایگذاری محصول بسیار هوشمندانه استفاده می کند. انواع کلوچه و سایر محصولات پخته شده وجود دارد که مشتریان می توانند از آنها در کنار قهوه خود استفاده کنند.

در نتیجه ، استارباکس اولین مارک محبوب قهوه در جهان است.

برند 8 اکلاک Eight O’Clock Coffee

“قهوه ساعت 8” توسط Eight O’Clock در سال 1852 معرفی شد. قهوه این شرکت از با کیفیت ترین دانه های قهوه سبز و انواع 100٪ عربیکا است. کلیه مراحل ترمیم تحت نظارت یک متخصص باتجربه ترمیم انجام می شود.

این مجموعه قهوه بو داده و بسته بندی شده را بصورت آنلاین به فروش می رساند. قهوه 100٪ Arabica این شرکت را می توانید از هر نقطه دنیا از سایت آنلاین 8 ساعته آن خریداری کنید.

برند Peets Coffee

قهوه پیتزا متعلق به شرکت JA Holding است که متخصص قهوه های مخصوص در منطقه سانفرانسیسکو است. Peet’s در سال 1966 توسط آلفرد پیت در برکلی ، کالیفرنیا تاسیس شد. اولین قهوه Dark Rose Arabica کافی برای اسپرسو توسط این شرکت معرفی شد. قهوه پیت در حال حاضر در بیش از 14000 کافی شاپ در سراسر ایالات متحده به فروش می رسد.

قهوه دانکین دونات

قهوه دانکین دونات در تعداد کافی شاپ های جهان دقیقاً پشت استارباکس است. قهوه دانکین دونات به دونات معروف است و این دونات ها معمولاً قهوه های بسیار خوشمزه را همراهی می کنند.ویلیام روزنبرگ ، بنیانگذار Dunkin’Donuts ، واقعاً دریافت که دونات و قهوه وقتی در سایت های ساختمانی و کارخانه ها فروخته می شوند یک ترکیب بسیار جذاب است.Dunkin’Donuts از دهه 1950 معده مردم را پر کرده و دهان آنها را با طعم قهوه مرطوب می کند.

مک کافه Mac cafe

McCaffe متعلق به مک دونالد است و در سال 1993 افتتاح شد. کشورهایی مانند استرالیا و نیوزیلند وجود دارد که مک کافه زنجیره اصلی قهوه در این کشور است.یکی از مهمترین مزایای مک کافه حضور گسترده آن در مک دونالد است. مک دونالد هر کجا باشد ، مک کافه حضوری پر رنگ دارد.با توجه به پتانسیل مک دونالد و گسترش سریع آن به کشورهای در حال توسعه و در حال توسعه ، می توان اطمینان داشت که مک کاف در سال های آینده حضور گسترده تری در سراسر جهان خواهد داشت.مشهور است که مک کافه بیشتر از قهوه نوشیدنی دارد ، بنابراین فقط یک قهوه فروش نیست. با این حال ، سهم قهوه در پیشخوان های آنها نسبت به سایر نوشیدنی ها ، به ویژه در غرب ، بیشتر است.

برند های قهوه ایرانی

  • قهوه نون nooncafe
  • قهوه ست
  • قهوه بن مانو
  • قهوه لم
  • قهوه آلبا
  • قهوه شاران

اگرچه نمی توان قهوه های ایرانی را با سایر برند های جهانی مقایسه نمود اما به دلیل اینکه در ایران رست می شوند مدت زمان کمی طول می کشد که به مصرف کننده برسد ، از این لحاظ تازه تر خواهند بود و طعم بهتری خواهند داشت. با این حال قهوه ها را به نسبت مرغوبیت نوشته ایم که می توانید آن ها را تهیه نمایید.

بهترین برند های قهوه , بهترین قهوه های جهان  , خرید قهوه برند , بهترین نوع قهوه , بهترین نوع قهوه برای خرید , قهوه ایرانی , قهوه برند , انواع مارک قهوه , قهوه خارجی , بهترین قهوه , قهوه مارک , انواع برند قهوه , قهوه در ایران , بهترین قهوه اسپرسو موجود در ایران , خرید قهوه خارجی , برند معروف قهوه , مارک قهوه , قهوه معروف , بهترین برند قهوه ترک در ایران , بهترین قهوه برای شادابی سایت جایینو , بهترین نوع قهوه کدام است , برندهای قهوه , بهترین برندهای قهوه , قهوه مارک خوب , مارک های قهوه , قهوه های معروف , بهترین قهوه های دنیا , بهترین قهوه ها , اسم قهوه های معروف , بهترین برند قهوه فرانسه , بهترین قهوه دنیا , بهترین مارک قهوه فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *