کرم موکا چیست؟

روش های مختلفی برای تهیه قهوه وجود دارد و برای تهیه قهوه با این روش ها ، شما باید قهوه ساز خود را بخرید. زیرا هر یک از این قهوه سازها قهوه مخصوصی تهیه می کنند.

بعلاوه ، بعضی از قهوه سازها از ویژگی های خاصی برخوردار هستند که باعث تمایز آنها نسبت به سایر دستگاه ها می شود. مثل دستگاه های قهوه با کرم موکا. کرم های موکا دستگاه هایی هستند که به نظر می رسد از ترکیب سه دستگاه اسپرسو ، موکاپات و فرنچ پرس ساخته شده اند. خیلی جالب است ، نه؟ بنابراین ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از Mocacream و استفاده از آن مراقب باشید.

قهوه ساز کرم موکا چیست؟

کرم موکا دستگاهی مشابه موکاپات است. یعنی تهیه قهوه یک گاز است که از سه قسمت تشکیل شده است. مخزن آب (مخزن پایین) ، سبد قهوه و فیلتر آن و مخزن استخراج قهوه (مخزن بالایی).

با این تفاوت که روی درب موکا کرم اهرمی مانند اهرم فرانسوی پرس بهمراه فیلتر فلزی نصب شده است. این اهرم بر روی درب قرار دارد تا بتواند قهوه مناسب را دچار کارما کند.

طرز تهیه قهوه با خامه موکا

همانطور که می دانید ، قهوه ساخته شده توسط Rogazi Mokapats هیچگونه کارما ندارد و این مشکل در Mokakram از بین رفته است. و از آنجا که قهوه ساخته شده با موکا ، مانند اسپرسو ، از طریق آب جوش از طریق پودر قهوه عبور می کند ، عملکردی مشابه اسپرسو دارد.

ویژگی مثبت دیگر این قهوه ساز قابلیت حمل آن است. اندازه کوچک و وزن سبک آن باعث می شود که بتوان آن را در هر کیسه ، چمدان ، سبد اوقات فراغت و … راحت قرار داد. و هر کجا که باشید می توانید از قهوه خود لذت ببرید.

همچنین مخزن زیرین موکا کرم به گونه ای طراحی و ساخته شده است که می توان آن را روی شعله گاز ، کنار بخاری ، بخاری برقی ، صفحات گرم قرار داد. .. بنابراین می توانید با خیال راحت قهوه را با کرم موکا درست کنید.

برای تهیه قهوه ، فقط مراحل تهیه قهوه با موکاپات را دنبال کنید. سرانجام ، وقتی قهوه کاملا به مخزن بالایی نفوذ کرد ، سریع اهرم را برای چند ثانیه بالا و پایین حرکت دهید تا کرم قهوه تشکیل شود.

برای مقایسه بهتر کرم موکا با سایر قهوه سازها ، از جمله موکاپات ها و پرسهای فرانسوی ، به coffee.com مراجعه کنید. همچنین می توانید قهوه مورد علاقه خود را به راحتی سفارش دهید.

سوالات متداول