طرز تهیه قهوه با قهوه ساز فرانسوی یا فرنچ پرس

مطبوعات فرانسه قیمت

امروزه به لطف طیف گسترده ای از دستگاه های قهوه موجود در بازار ، تهیه قهوه بسیار آسان است. قهوه سازهایی که به طور همزمان برقی ، دستی ، قابل حمل و ثابت هستند. یکی از پرفروش ترین ، پرکاربردترین و راحت ترین این قهوه سازها دستگاه پرس قهوه فرانسه است.

مطبوعات فرانسه توسط شخصی به نام آتیلیو کالیمانی در سال 1929 در زادگاهش دستگاه های اسپرسو و بسیاری دیگر از دستگاه های قهوه اختراع شد. طولی نکشید که مطبوعات فرانسه البته با نامهای مختلفی در سراسر جهان رواج یافتند. زیرا استفاده از آن نه به برق و نه به گرما احتیاج دارد.

مواد مصرفی و مواد مورد نیاز برای تهیه قهوه با پرس فرانسه

  • قوری یا کتری
  • اب
  • قهوه دانا
  • آسیاب قهوه

طرز تهیه قهوه با پرس فرانسه

مراحل زیر را دنبال کنید تا یک قهوه ای بسیار خوشمزه و دلپذیر درست کنید.

قهوه دانا

اولین کاری که باید انجام دهید خرید دانه های قهوه است. هرچه دانه های قهوه تازه تر باشند ، عطر و طعم قهوه بهتر می شود. دانه های قهوه موجود در بازار یا عربیکا یا روبستا هستند. اینکه کدام یک را انتخاب کنید به سلیقه شما بستگی دارد. معمولاً یا عربیکا است ، یا اگر قهوه ترکیبی از عربیکا و روبستا باشد ، آنها مخلوطی را با درصد بالاتر عربی خریداری می کنند.

کف پرس را با پرس فرانسه تهیه کنید

آسیاب قهوه

در این مرحله به آسیاب قهوه نیاز داریم. زیرا برای تهیه قهوه با پرس فرانسه باید دانه های قهوه را به صورت فله خرد کنید. همچنین سعی کنید قبل از اینکه به هر روشی قهوه درست کنید ، دانه های قهوه خود را آسیاب کنید. زیرا همانطور که در بالا ذکر شد ، در طعم قهوه تأثیر بسزایی دارد.

آب جوش

برای تهیه قهوه با پرس فرانسه ، آب با دمای تقریباً 90 درجه سانتیگراد داریم. برای رسیدن به این هدف ، آب را با کوزه یا کوزه بجوشانید. وقتی آب جوش آمد ، کتری را از اجاق گاز خارج کنید و حدود 30 ثانیه تا 1 دقیقه بجوشانید. در این زمان آب به سطح مطلوب رسیده است.

آب جوش و قهوه را با هم ترکیب کنید

بعد از جوش آمدن آب ، دانه های بزرگ قهوه را در مخزن پرس فرانسه ریخته و آبی را که آماده کرده ایم روی آنها بریزید. درب فرانسوی را روی پرس قرار داده و اهرم را به سمت بالا می کشیم. چند دقیقه دیگر قهوه ما آماده است و می توانیم آن را امتحان کنیم.

قبل از ریختن قهوه در فنجان حتما اهرم را به سمت پایین فشار دهید.

یک پرس فرانسه بخرید

آخرین کلمه

مطبوعات فرانسه توانایی دم قهوه مانند کاپوچینو ، دمنوش های گیاهی و حتی چای را دارند. برای تهیه هر یک از این نوشیدنی ها ، فقط مراحل بالا را دنبال کنید.

تهیه و دم کرده چایها با خرد کردن مواد لازم فقط ضروری نیست و می توان از آنها به همان صورت که هست استفاده کرد.

و باید به ویژگی منحصر به فرد مطبوعات فرانسه اشاره کنیم که این قهوه ساز قابل حمل است و قابل حمل در هر مکان است. مهم نیست که این یک محل کار است یا یک پیاده روی در طبیعت ، شما می توانید آن را با خود ببرید.

همچنین مخازن مختلفی دارد و می توان همزمان برای چند نفر با هم آماده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *