کاپوچینو چیست؟ چگونه کاپوچینو را از چند طریق تهیه کنیم؟

کاپوچینو چیست؟

کاپوچینو این نوشیدنی خوشمزه قهوه اسپرسو چیست که با خرید دستگاه اسپرسو به راحتی تهیه می شود؟ مقاله خود را با این سوال شروع می کنیم تا کاملاً روشن شود که در مورد کاپوچینو به طور مفصل صحبت خواهیم کرد.

کاپوچینو چیست؟

کاپوچینو یکی از مشتقات نوشیدنی محبوب اسپرسو است. این واقعیت که این دو قهوه در یک مکان متولد شده اند ، تایید می کند که هر دو دوست از هم جدا نیستند. درست همانطور که اسپرسو در ایتالیا متولد شد ، کاپوچینو نیز اولین بار در آن کشور تولید شد.

کاپوچینو همان اسپرسو با کمی شیر است ، تقریباً دو برابر اسپرسو. با این یک جمله می توان فهمید که اگر اسپرسو نباشد ، کاپوچینو هم نیست. اگرچه بعضی از مکانها به جای اسپرسو از قهوه اسپرسو استفاده می کنند ، اما طعم آن طعم دار است ، اما از نظر ساختار اصلی کاپوچینو غلط است.

طرز تهیه کاپوچینو

برای تهیه کاپوچینو سه روش وجود دارد. اولین و بهترین راه تهیه کاپوچینو با استفاده از دستگاه اسپرسو است. روش دوم انجام این کار با موکاپات است. و سومین و راحت ترین راه خرید فوری کاپوچینو است.

ما علاوه بر دستگاه قهوه ساز مناسب ، به دانه های قهوه آسیاب شده با درجه بسیار نرم و شیر نیز نیاز داریم.

طرز تهیه کاپوچینو با دستگاه اسپرسو

با اسپرسو کاپوچینو درست کنید

برای تهیه کاپوچینو از این طریق کافیست اسپرسو از دستگاه بگیرید. سپس شیر را در قابلمه بریزید (مقدار شیر باید حدود یک سوم حجم قابلمه باشد) و آن را زیر نازل بخار دستگاه اسپرسو قرار دهید.

بخار آب جوشانده باعث خامه ای شدن شیر و افزایش حجم آن می شود. هنگامی که حجم شیر نزدیک به سر شیر است ، شیر را پایین بیاورید تا سر نازل روی ساقه سوپاپ قرار گیرد. این امر منجر به تشکیل کف شیر روی سطح شیر می شود.

وقتی شیر به اندازه کافی کف کرد ، دستگاه را خاموش کرده و شیر و کف را به فنجانی که قبلا اسپرسو را در آن ریخته ایم اضافه کنید. کاپوچینو ما آماده است.

با موکاپات کاپوچینو درست کنید

تهیه کاپوچینو با موکاپات نسبت به روش اول زمان بیشتری می برد زیرا به مواد بیشتری احتیاج داریم. ابتدا قهوه را با موکاپات استخراج می کنیم. پس از آماده شدن قهوه ، شیر را در شیر در حال جوش یا ظرف دیگر گرم می کنم. (نباید شیر بخورید).

پس از گرم شدن شیر ، شیر را با همزن به حالت خامه ای تبدیل کنید. سوالی که باید در اینجا بخاطر بسپارید این است که ما نباید میکسر را برگردانیم. فقط میکسر را در وسط شیر قرار داده و کمی تکان دهید.

هنگامی که حجم شیر زیاد شد ، شیر را مانند روش اول به فنجان قهوه اضافه کنید. با این روش می توانید به جای همزن از پرش فرانسوی نیز استفاده کنید.

بلافاصله کاپوچینو درست کنید

ساده ترین راه تهیه کاپوچینو خرید بسته های کاپوچینو فوری است. این کاپوچینو با مارک های معروف بسیاری در بازار موجود است. بعد از خرید این بسته ها ، محتویات آنها را که ترکیبی از قهوه ، شیر و شکر است ، درون فنجان می ریزیم و آب جوش را روی آنها اضافه می کنیم.

پس از تهیه کاپوچینو به هر سه روش ، می توانید سطح آن را با پودر قهوه ، کاکائو و دارچین تزئین کنید.

طرز تهیه کاپوچینو آماده

انواع کاپوچینو

کاپوچینوی اصلی ساخت ایتالیا همان کاپوچینوی ساخته شده با دستگاه اسپرسو است. اما در برخی کشورها و برخی کافه ها ، کاپوچینو با یخ ترکیب می شود.

علاوه بر این ، اگر مقدار شیر بیشتر از کف شیر باشد ، آن را کاپوچینو بیشتر و اگر مقدار شیر بیشتر از شیر باشد ، کاپوچینو خشک نامیده می شود.

اگر طرفدار قهوه کاپوچینو هستید ، تهیه کاپوچینو در خانه می تواند احساس خوبی به شما بدهد. به همین دلیل ما با مراجعه به وب سایت Coffee.com به شما پیشنهاد می دهیم دستگاه اسپرسو با بالاترین کیفیت را با پیشنهادات شگفت انگیز بصورت آنلاین خریداری کنید.

سوالات متداول

آیا باید از شیر گرم یا شیر سرد استفاده کرد؟

مهم نیست ، زیرا شیر به هر حال گرم می شود.

آیا باید لیوان را از قبل گرم کنیم؟

بهتر است این کار انجام شود. زیرا اگر لیوان سرد باشد اسپرسو را شوکه می کند.

شوکه شدن توسط اسپرسو به چه معناست؟

از آنجا که اسپرسو از قهوه پودر شده توسط آب جوش درست می شود ، وقتی عصاره قهوه از دستگاه خارج می شود بسیار گرم است. اگر فنجان سرد باشد ، اسپرسو شوکه می شود و دمای قهوه (قهوه) به سرعت کاهش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *