تفاوت دستگاه های قهوه موکاپات و فرانس پرس چیست؟

تفاوت بین موکاپات و مطبوعات فرانسوی

قهوه نوشیدنی تلخ ، بسیار خوشمزه و دلپذیری است که امروزه افراد بیشتری را به خود جذب می کند. این علاقه در برخی افراد بیشتر است ، تا جایی که آنها بیش از یک بار در روز قهوه می خرند. بنابراین ، اگر می خواهید برای نوشیدن یک فنجان قهوه به یک کافه بروید ، علاوه بر اتلاف وقت زیاد ، در دسترس نیست.

خوشبختانه قهوه سازهای خانگی به راحتی این مشکل را برطرف کرده اند. علاوه بر تهیه قهوه در کمترین زمان ، قهوه سازهای خانگی قابل حمل هستند و می توان از آنها در خانه ، محل کار ، هنگام سفر استفاده کرد.

انواع مختلفی از دستگاه های سازنده قهوه خانگی وجود دارد و در اینجا ما به دنبال دو محبوب ترین سازنده قهوه هستیم ، موکاپات و فرانس پرس.

مطبوعات فرانسه چیست؟

فرنچ پرس برای دستگاه قهوه ساز

فرنچ پرس ، که مدتها قبل از تولد ما وارد صنعت قهوه شدند ، اولین بار در سال 1929 در ایتالیا توسط Attio Kalimani اختراع شد.

French Press Maker برای قهوه یک ماشین ساده است که علاوه بر شکل ظاهری ، قهوه ای نرم ، معطر ، معطر و به طور کلی قهوه کامل تهیه می کند. این قهوه ساز از یک پایه یا پایه برای نگهداری قوری ، مخزن قهوه و آب استوانه ای ، فیلتر فلزی و اهرم فشار تشکیل شده است که به درب قهوه ساز متصل است.

طرز تهیه قهوه با فرنچ پرس

تهیه قهوه با پرس فرانسه به آسانی نوشیدن یک لیوان آب است. پس از خرید دستگاه قهوه ساز فرانسوی ، برای تهیه قهوه با آن ، ابتدا باید قهوه آسیاب شده را درون مخزن بریزم. سپس آب جوش را به صورت دورانی و به آرامی به قهوه ها اضافه کنید. بعد از چند ثانیه درب دستگاه قهوه را گذاشتیم.

در این زمان ، اهرم فشار باید بالاترین باشد. بعد از حدود 5 دقیقه ، اهرم فشار را به سمت پایین حرکت داده و قهوه دم کرده را درون فنجان بریزید.

در اینجا لازم به ذکر است که برای داشتن قهوه ای بهتر ، باید نکاتی را به خاطر بسپارید:

  • درجه آسیاب قهوه باید زیاد باشد.
  • آب مورد استفاده باید در حال جوش و تقریباً 93 درجه سانتیگراد باشد.
  • قهوه پرس نهایی فرانسه قهوه فیلتر نامیده می شود ، اما از آنجا که فیلتر مورد استفاده فلزی است ، روغن قهوه از بین نمی رود و حاوی مقدار زیادی کافئین است.
  • درجه بو دادن یا برشته شدن قهوه معمولاً سبک (برشته متوسط) است.
  • پرس قهوه فرانسه خیلی خامه یا خامه ترش نیست.
موکاپات برقی بخرید

موکاپات یا قهوه ساز چیست؟

موکاپات نوعی دستگاه اسپرسو ساز خانگی است که در دو نوع گاز و برق در بازار موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موکاپات که به قهوه ساز برقی ، قهوه ساز ، قهوه ساز برقی ، قهوه ساز روگازی ، دستگاه اسپرسو برقی نیز معروف است ، به مقاله موکاپات چیست و چگونه می توان با موکاپات قهوه درست کرد مراجعه کنید.

قهوه غلیظ درست کنید

به طور کلی ، موکاپات یک دستگاه قهوه ساز خانگی است که کار با آن بسیار آسان است. برای تهیه قهوه با موکاپات ، باید تقریبا آب جوش را در مخزن زیرین بریزید ، سپس قهوه آسیاب شده را در مخزن قهوه ریخته و روی مخزن آب قرار دهید و موکاپا را روی حرارت کم قرار دهید.

با جوش آمدن آب ، آب وارد مخزن فشار قهوه می شود و پس از خیس شدن کامل پودر قهوه ، عصاره قهوه وارد مخزن بالایی می شود و سرانجام پس از چند ثانیه ، عمل استخراج کامل و قهوه آماده می شود.

چند یادداشت کوتاه در مورد موکاپات

  • قهوه موکاپات قهوه اسپرسو نام دارد که حاوی مقدار زیادی کافئین بوده و شفاف است.
  • در قهوه موکاپات هیچ خامه یا خامه ای وجود ندارد.
  • کلاس آسیاب قهوه نرم است.
  • قهوه بو داده یا بو داده معمولاً قهوه بو داده است.

در این مقاله سعی شده است شما را بهتر با دستگاه های قهوه موکاپات و فرنچ پرس آشنا کنیم. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قهوه سازها یا خرید آنلاین انواع دستگاه های قهوه به کافی شاپ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *