مزایای قهوه هسته خرما برای لاغری

مزایای قهوه هسته خرما برای لاغری

قهوه هسته خرما برای لاغری مزایای خوبی دارد که می توان از آن برای رژیم لاغری استفاده نمود و در کنار ورزش و تغذیه مناسب تاثیر زیادی در کاهش وزن خواهد داشت.

دانه های خرما به کاهش وزن کمک می کنند. هسته های قرار ملاقات بسیار غنی از آهن و فلوراید ، سرشار از فیبر غذایی و اسیدهای چرب ضروری هستند و به شما در کاهش وزن کمک می کنند.

برای کاهش وزن باید به طور متوسط ​​از قهوه هسته خرما استفاده کنید. آنها غنی از آهن ، فیبر ، منیزیم و پتاسیم و سرشار از ریز مغذی هایی هستند که می توانند اشتها را کاهش دهند.

این نوع قهوه اصلا ربطی به قهوه عربیکا و روبوستا ندارد در واقعه اصلا ربطی به دان قهوه مرسوم ندارد و فقط به خاطر فواید ، نوع مصرف و شباهت در رنگ به عنوان قهوه هسته خرما شناخته می شود

فواید هسته خرما

خرما ، یک میوه گرمسیری ، اخیراً به غذاهای سالم راه یافته است. به دلیل طعم طبیعی که دارند ، آنها را آب نبات های طبیعت می نامند. آنها نه تنها خوشمزه هستند ، بلکه دارای طیف گسترده ای از فواید سلامتی هستند.

علاوه بر خود میوه هسته خرما فواید بیشماری دارد که اکنون در طب سنتی ایران داروی گیاهی به عنوان قهوه هسته خرما به فروش میرسد که علاوه بر فواید سلامتی به کاهش وزن و لاغری کمک می کند.

طبق کتاب Healing Foods ، خرما سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و طیف گسترده ای از پتاسیم ، قندهای آزاد کننده آهسته و سایر مواد مغذی را فراهم می کند. به عنوان مثال ، خرما منبع خوبی از مواد مغذی و مواد معدنی زیر است.

فواید دمنوش قهوه هسته خرما برای لاغری

عصاره هسته خرما از پودر هسته خرما آلی بدست می آید. اولین و مهمترین خاصیت هسته نخل کاهش قند خون است. اگر به دیابت مبتلا هستید ، شک نکنید که نوشیدن سه فنجان چای هسته خرما در روز می تواند تا حد زیادی به کاهش قند خون کمک کند. این نوشیدنی سنتی که با نام قهوه هسته خرما نیز شناخته می شود ، از خرمای بو داده به عنوان یک میوه بهشتی با خواص درمانی بی شماری تهیه می شود و سابقه طولانی در طب سنتی ایران دارد ، بنابراین ابوعلی سینا برای تنظیم قند و چربی به طور منظم قهوه هسته خرما می نوشد. خون ، کاهش ریزش مو ، آرامش اعصاب ، کاهش وزن و تقویت سیستم ایمنی بدن.

عصاره هسته خرما حاوی مواد معدنی زیادی مانند آهن ، پتاسیم ، روی ، سلنیوم و ویتامین است. این محصول کاملاً طبیعی است ، طعمی کاملاً شبیه به قهوه داغ دارد و به دلیل کمبود کافئین جایگزین مناسبی برای افراد حساس به کافئین است و ویژگی های آن آن را به یک محصول لاغری در سبد خرید تبدیل می کند.

قهوه هسته خرما دارای خواص درمانی و قدرتمندی است که پس از مدت کوتاهی استفاده متوجه تأثیرات و نتایج مثبت آن خواهید شد.

طرز تهیه قهوه هسته خرما

قهوه هسته خرما (که گاهی چای هسته خرما نیز نامیده می شود) از هسته های خرما خرد شده تهیه می شود. هسته خرما ابتدا باید با آب گرم کاملاً شسته شود.

بعد از شستشو کامل ، بگذارید بذر خرما چند روز در معرض تابش مستقیم آفتاب خشک شود ، پس از آن زمان زمان خرد شدن آن است ، بهترین روش برای آسیاب کردن ، استفاده از ماشین آلات صنعتی است.

سپس مانند سرخ کردن قهوه ، پودر را چندین بار از آسیاب گرم کنید تا پودر مغز آن مانند قهوه شود.

سرانجام ، برای نوشیدن این دمنوش مانند چای ، باید این پودر دانه قهوه را به مدت 15 دقیقه در آب جوش تهیه و بنوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *